آموزش های یک خبرنگار

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ربات نینجاگرام

 
رباتهای اینستاگرام خدماتی هستند که به یک شرکت امکان می دهد دنباله های خود را در پروفایل اینستاگرام خود بدست آورد. راه های مختلفی وجود دارد که ربات افزایش فالوور اینستاگرام  بتواند از رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن لایک ، دیدگاه و دنبال کننده استفاده کند. یکی از این راه ها ربات های اینستاگرام است.

این رباتها حساب های دیگری مانند پست ها را دنبال می کنند و در لیست های هدفمند حساب های اینستاگرام نظر خود را برای کمک به افزایش دسترسی ، پیروان و تعامل در یک حساب شرکت ها می گذارند.

اگر در مورد اینستاگرام یک حیوان خانگی وجود دارد - این رباتها هستند. و واقعاً تقصیر اینستاگرام نیست. درک ... من آن را دریافت کنید. مدیریت اکانت اینستاگرام شما تنها یک کار در لیست کارهای انجام شده بیش از حد بارگذاری شده شماست.

بیایید درباره دلایلی که چرا نباید از پایین ربات نینجاگرام استفاده کنید ، صحبت کنید.
موقعیت ها و اظهار نظرهای بی اهمیت.
رباتها ... دقیقا همون. رباتها بنابراین ، آنها نمی توانند زمینه یا زیرنویس های موجود در عکس را در نظر بگیرند. آنها فقط درمورد اضافه کردن نظر بر اساس هشتگ فکر می کنند. این البته یک جعبه کامل و پر از مسائل را باز می کند. برخی بدتر از دیگران ...

مدتی برگشتم که تصویری از اینستاگرام را منتشر کردم. چند دقیقه بعد ، نظری به دست آمد که خطوطی درباره "من عاشق این عکس هستم - به صورت آنلاین گفت: شاید این زاویه عکس شما باشد."

چگونه حتی به آن پاسخ می دهید؟ من فقط خندیدم و حساب کاربری را نوشتم. واضح است ، این یک شخص واقعی نبود.

NO ENGAGEMENT واقعی وجود ندارد.
ربات های اینستاگرام نمی توانند جایگزین تعامل انسان شوند. اکثر مردم می توانند به وضوح روز ببینند که نظرات از یک شخص واقعی نیستند - بنابراین جای تعجب ندارد که تعامل با آن نظرات کم باشد.

اینستاگرام شما FEED MESS خواهد بود.
وقتی هزاران حساب را دنبال می کنید - یک خوراک فوق العاده تصادفی خواهید داشت. از آنجا که دنبال کننده های تصادفی بیشتری را به شبکه خود اضافه می کنید ، انتظار دارید که پست های افراد مربوطه به خاک سپرده شوند. اگر به خوراک اهمیتی نمی دهید ، ممکن است این مسئله فایده ای نداشته باشد اما اگر دوست دارید از اینستاگرام استفاده کنید و با شبکه خود ارتباط برقرار کنید ، پیامدهای واقعی به دنبال خواهد داشت.

شرایط استفاده از این ویروس را نقض کنید!
من احساس می کنم این باید دلیل شماره 1 برای استفاده نکردن از ربات های اینستاگرام باشد ... این چیزی است که شما باید بدانید.

اگر یک ربات اینستاگرام بدون اجازه پلتفرم به API اینستاگرام دسترسی پیدا کند. این به طور خاص شرایط استفاده از اینستاگرام را نقض می کند:

شما نباید به غیر از موارد مجاز اینستاگرام به API خصوصی اینستاگرام دسترسی داشته باشید.
اطلاعات ورود به سیستم اینستاگرام را ذخیره یا ذخیره نکنید.
از API اینستاگرام برای نمایش محتوای کاربر ، وارد کردن یا تهیه نسخه پشتیبان یا مدیریت روابط اینستاگرام ، بدون اجازه قبلی ما استفاده نکنید.
اطمینان حاصل کنید که نظرات شما برای هر شخص متناسب است. ارتباطات تجاری یا اسپم غیر مجاز را در اینستاگرام ارسال نکنید.
به یک کسب و کار اجازه ندهید بیش از یک اقدام در اینستاگرام انجام دهد.
از پهنای باند غیر معقول و منطقی استفاده نکنید و بر ثبات سرورهای Instagram.com یا رفتار سایر برنامه ها با استفاده از API های اینستاگرام تأثیر نگذارید.
هرکسی که از یک ربات استفاده می کند که API اینستاگرام را نقض می کند ، می تواند ممنوع شود. ممنوع نیست باهوش باش.

اینستاگرام محدودیت های روزانه و ساعتی دارد.
این محدودیت ها در سنگ مشخص نشده اند - بلکه بسته به سن شما ، تعداد دنبال کنندگان و فعالیت شما محدود هستند. یک کاربر معمولی نباید بیش از 150 لایک ، 60 نظر و 60 دنباله / مشاهده در هر ساعت داشته باشد.

این امر با توجه به اینکه هیچ کس قادر به دوست داشتن ، اظهار نظر یا دنبال کردن بسیاری از پست ها در این مدت کوتاه نیست ، منطقی است.

ممنوعیت سایه.
اینستاگرام تشخیص می دهد که فعالیت شما غیر طبیعی است. نتیجه آن ممنوعیت سایه است (اگر خاموش نشود). Shadowban به این معنی است که محتوای شما برای غیر پیروان نامرئی خواهد بود. این بدان معناست که مهم نیست از هشتگ هایی که در پست خود استفاده می کنید ، تصاویر شما در فید دیگران ظاهر نمی شوند.

شما هنوز هم می توانید پست ایجاد کنید و با پیروان فعلی درگیر شوید ، اما دیگر قادر نخواهید بود درگیر و جذب پیروان جدید شوید.

در استفاده از ربات های INSTAGRAM موارد ویژه ای وجود دارد.
یک دستیار واقعی یا مدیر رسانه های اجتماعی استخدام کنید.
مطمئنا - این کمی گرانتر از ربات خواهد بود. اما دستیارهای مجازی (VA) نظرات معتبری را در اختیار شما قرار می دهند ، با دنبال کنندگان درگیر می شوند و به مارکت شما کمک می کنند تا با افراد واقعی ارتباط برقرار کند.

آنها همچنین احتمال کمتری برای اظهار نظرهای ناخوشایند یا نامناسب دارند ، بنابراین لازم نیست نگران خراب کردن شهرت خود باشید.

خودتان آن را انجام دهید.
اگر بودجه لازم برای استخدام VA را ندارید ، 20 دقیقه یا بیشتر برای ارتباط با طرفداران خود اختصاص دهید. با انجام این کار به طور مداوم ، بهترین نتیجه را خواهید دید. اگر می خواهید مردم از برند شما دفاع کنند ، باید با آنها ارتباط برقرار کنید. شما باید با پیروان خود روابط برقرار کنید - و نمی توانید با یک نظر عمومی یا یک ایموجی ساده این کار را انجام دهید. ممکن است وقت گیر باشد ، اما در دراز مدت ، متوجه می شوید که برند شما بهتر است.

تبلیغات اینستاگرام
درست مانند اجرای تبلیغات فیس بوک - می توانید تبلیغات اینستاگرام را اجرا کنید تا افراد در طاقچه خود قرار بگیرند تا مشخصات و خدمات خود را کشف کنند. این بسیار گران قیمت نیست و می توانید بدون داشتن وقت لازم برای تعامل با آنها به افراد جدیدی برسید.

تمرکز بر کیفیت - نه کمیت.
ربات های اینستاگرام بسیار عالی هستند زیرا باعث افزایش قول شما می شوند

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

امیدوارم تا به حال ، در حال فکر کردن در مورد همه ایده های مشاغل خانگی که در آنجا هستند ، پمپاژ شوید. یا شاید شما هنوز مطمئن نیستید کدام یک را انتخاب کنید.

حتی اگر تا به حال هیچ ایده ای کار در منزل ندیده اید که برای شما برجسته باشد ، خوشحال می شوید که می دانید که راه های زیادی برای کسب درآمد از خانه وجود دارد. برخی از راه ها حتی شامل شروع یک تجارت الکترونیکی یا یک تجارت آنلاین آزاد نمی شوند.

 

به عنوان مثال ، ممکن است متوجه شوید که در واقع ترجیح می دهید شلوار را برای روز کاری خود بپوشید (واضح است!) ، بنابراین می توانید هوای تازه تهیه کنید و با افراد جدیدی ملاقات کنید. در این حالت ، می توانید به ایده های مشاغل خانگی که در آن شما بصورت حضوری به مشتریان خود خدمات می دهید ، نگاه کنید - مثل اینکه یک برنامه ریز مهمانی یا سگ پیاده باشید.

هرچه را انتخاب کنید ، به احتمال زیاد سؤالاتی از این قبیل خواهید داشت: بهترین سیستم عامل ها و روش های ارتباط با مشتری چیست؟ چه چیزی را باید از قبل آماده کنم؟ این ایده ها در واقع چیست؟

 

ما شما را با تمام اصول اولیه تنظیم می کنیم تا بتوانید اولین حرکات خود را انجام دهید.

در این فصل ، ما به 18 ایده مختلف در مورد مشاغل خانگی خواهیم پرداخت که می توانید بلافاصله آنها را شروع کنید. از وبلاگ خود گرفته تا آموزش آنلاین تا شغل پیاده روی در محله شما ، ما فرصت های شغلی مشروط بر خانه را پوشش می دهیم که می توانید بصورت آنلاین و همچنین مشاغل مفصلی را انجام دهید که شما را به سمت جامعه خود خارج کند.

 

5.1. تجارت آنلاین از خانه
برخی از افراد به هیجان کار در خارج از خانه خود و تعامل یک به یک با افراد دیگر نیاز دارند. دیگران وقتی می بینند که خورشید را می بینند ، در زیرزمین خود پنهان می شوند تا اینکه برای غذا بیایند یا کارهای بزرگسالی مانند رفتن به بانک را انجام دهند.

احتمالاً هستی ، جایی در وسط هستی اما اگر نوع فردی هستید که ترجیح می دهد از راحتی در خانه کار کند - بدون آنکه به صورت حضوری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید - یک ترغیب آنلاین برای شما تجارت است.

بیایید در مورد فرصتهای شغلی مبتنی بر خانه و اینکه چگونه می توانید از زمین خارج شوید بحث کنیم.

 
Dropshipping اگر به دنبال راه اندازی یک تجارت آنلاین کار از خانه هستید ، هیچ فکری ایجاد نمی کند.

کار از مدل کسب و کار dropshipping منزل ساده است - محصولاتی را انتخاب کنید که در وب سایت خود قرار دهید ، محصولات را به مشتری خود بفروشید ، سپس محصولاتی را از تأمین کنندگان خود سفارش دهید که مستقیماً به درب مشتری شما تحویل داده شود.

مدل کسب و کار dropship

نیازی به صرف هزینه برای خرید محصولات عمده ، اجاره فضای انبار یا تحمل هزینه های تحویل و بسته بندی نیست.

چگونه می توانید از خانه درآمد کسب کنید
چندین راه برای درآمدزایی با کار از خانه dropshipping وجود دارد ، زیرا کالاهای مختلف زیادی برای فروش وجود دارد. محبوب ترین دسته بندی محصولات برای فروش از طریق dropshipping شامل موارد زیر است

 

https://www.oberlo.com/ebooks/make-money-from-home/home-business-ideas

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

 

کار در منزل با 2 ایده جدید

 

 

1-کارشناسی پرداخت رایگان برای هر کلیک
تبلیغات Pay Per Click در سالهای اخیر منبسط شده است که Google و Facebook محدوده محصولات خود را گسترش داده اند.

یک منطقه در PPC تبلیغات Google Shopping است.

اگر به صورت آنلاین مد یا محصول را بفروشید ، بدون تبلیغات خرید Google موفق نخواهید شد.

به این نتیجه جستجو برای لباس مردانه tweed نگاه کنید.

تبلیغات Google Shopping در بالای صفحه با تصاویر ظاهر می شود.

در زیر آگهی های متن استاندارد وجود دارد.

این داده ها نشان می دهد که 42٪ از کلیک برای جستجوی "لباس مردانه tweed" از نتایج پرداخت شده حاصل می شود.

بنابراین اگر می خواهم به عنوان فریلنسر در PPC تخصص داشته باشم ، ابتدا تجربه PPC یا آژانس دیجیتال را تجربه می کردم.

سپس من وب سایت های Shopify و BigCommerce را هدف قرار داده و در تبلیغات خرید Google تخصص می دهم زیرا این بهترین بازگشت مشتری را به شما ارائه می دهد.

 

 

2- رتبه بندی و اجاره وب سایت ها


گلن آلسوپ مرا در معرض ایده قرار دادن وب سایت در گوگل و اجاره آن قرار داد.

من هرگز آن را امتحان نکرده ام ، اما این یک مدل تجاری جالب است.

من با بسیاری از مشتریانی کار کردم که برای همیشه یک مفهوم طراحی را می گیرند ، نمی توانند محتوای مربوطه را بنویسند و به طور کلی پس از راه اندازی هیچ ارتباطی با یک وب سایت ندارند.

اگر من این مدل کسب و کار را دنبال کردم ، این کاری است که من انجام خواهم داد.

صنفی هدفمند که خدمات را در نقاط قیمت بالایی به فروش می رسانند مثلاً: استخدام
تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید.
موضوعی را انتخاب کنید.
10 صفحه در مورد محتوا بنویسید.
میزبان Flywheel.
از یکی از مضامین مورد علاقه وردپرس من استفاده کنید که فضای تبلیغاتی در آن ایجاد شده است.
طراحی آرم اساسی.
برای گرفتن پیشخوان ، یک تماس با فرم اقدام را در وب سایت قرار دهید.
برخی از ساختمان های پیوند اساسی را در محل کار خود قرار دهید تا در گوگل به دست بیاورید.
کد بازاریابی مجدد را وارد سایت کنید.
وقتی ترافیک پیدا کردم و هدایت می شوم ، می توانم به آینده نگران شوم.

برای یک دوره زمانی ، من پیشنهاد می کنم آرم و رنگ ها را تغییر دهم ، مطالب دیگری اضافه کنم ، به آنها اجازه دهم که منجر شوند و یک کمپین بازاریابی در Facebook و Google برای آنها اجرا کنند.

من هنوز وب سایت دارم و هزینه ماهانه برای آنها ارزان نخواهد بود.

 

https://www.platonik.co.uk/

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

انگیزه چیست ؟

 
انگیزه عامل مهمی است که افراد را ترغیب می کند تا بهترین عملکرد خود را داشته و در رسیدن به اهداف شرکت کمک کنند. یک انگیزه مثبت قوی باعث افزایش تولید کارکنان می شود اما انگیزه منفی باعث کاهش عملکرد آنها می شود. یک عامل اصلی در مدیریت پرسنل انگیزش است.

به گفته لیکرت ، "این اصلی ترین مدیریت است که نشان می دهد که هر انسانی در گروه های رو در رو که از نظر او مهمتر هستند ، به او احساس ارزش می بخشد ... یک سرپرست باید تلاش کند تا با عزت و شناخت مردم رفتار کند. ارزش شخصی آنها است. " انگیزه چیست ؟

تعاریف:
انگیزه توسط دانشمندان مختلف تعریف شده است.

 

 

"انگیزه یک نیاز ارضا نشدنی است که حالت تنش یا عدم تعادل ایجاد می کند و باعث می شود فرد با برآورده کردن نیاز ، با استفاده از الگوی هدفمند به سمت ترمیم وضعیت تعادل خود برود."

 

"تمایل به مصرف انرژی برای رسیدن به یک هدف یا پاداش. این نیرویی است که انرژی های خفته را فعال می کند و عمل مردم را به حرکت در می آورد. این وظیفه ای است که اشتیاق شدید برای عمل را در بین انسانهای یک سازمان ایجاد می کند. "

 

انگیزش یک پدیده روانشناختی است که در فرد ایجاد می شود. شخص فقدان برخی نیازها را برآورده می کند تا برآورده شود که احساس می کند بیشتر کار می کند. نیاز به ارضای نفس ، فرد را به انجام بهتر از آنچه که معمولاً انجام می دهد ، انگیزه می دهد.

از تعاریف گفته شده در ابتدا ، استنتاج های زیر را می توان مشتق کرد:

1. انگیزش یک احساس درونی است که فرد را به کار بیشتر انرژی می بخشد.

2. احساسات یا خواسته های شخص او را به خاطر انجام یک کار خاص ترغیب می کند.

3. نیازهای برآورده نشده فرد وجود دارد که تعادل او را مختل می کند.

4- فرد با شرط بندی انرژی های خود ، برای تحقق نیازهای برآورده خود حرکت می کند.

5- انرژی خفته ای در فرد وجود دارد که با هدایت آنها به عمل ، فعال می شوند.

انواع انگیزه:
وقتی یک مدیر بخواهد کارهای بیشتری را از زیر دستان خود بدست آورد ، مجبور می شود برای بهبود عملکردشان انگیزه ای در مورد آنها ایجاد کند. به آنها انگیزه بیشتری برای کار داده می شود ، یا ممکن است در فضای پاداش ، گزارش های بهتر ، شناخت و غیره باشد ، یا او ممکن است ترس را در آنها ایجاد کند یا از زور برای گرفتن کار مطلوب استفاده کند.

موارد زیر انواع انگیزه را نشان می دهد:

1. انگیزه مثبت:
انگیزه مثبت یا انگیزه تشویقی مبتنی بر پاداش است. برای کارگران انگیزه هایی برای رسیدن به اهداف مورد نظر ارائه می شود. مشوق ها ممکن است به شکل دستمزد بیشتر ، ارتقاء ، به رسمیت شناختن کار و غیره باشد. به کارکنان انگیزه داده می شود و سعی می کنند عملکرد خود را با اراده بهبود بخشند.

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

کار در منزل با 6 ایده پولساز 

 

1. وبلاگ نویسی را شروع کنید
چه کسی فکر می کند شما می توانید با توجه به اینکه قبلاً یک بار مجلات مجازی مجازی را شروع می کردید ، بلاگ نویسی کسب درآمد کنید؟ اگرچه این یک روش خلاقانه برای درآمدزایی است ، نگه داشتن مخاطب خود درگیر و پیگیر علاقه مند به وبلاگ شما ، تلاش زیادی خواهد کرد. با یافتن راه اندازی در اینجا ، گسترش به سایر مشاغل آنلاین تجارت بسیار آسانتر می شود. قرار دادن مهارت های نوشتن خود برای استفاده در هنگام گرفتن تصاویر زیبایی شناختی برای اینکه مخاطب خود را قلاب کند ، راهی است که می توانید هنگام وبلاگ نویسی پیش بروید.

 

2. تبدیل شدن به یک مشاور رسانه اجتماعی
مطمئناً یکی از بهترین ایده های کسب و کار آنلاین در سال 2020 شامل ایده های مربوط به رسانه های اجتماعی با توجه به اینکه محبوبیت آن چقدر است. مشاغل شروع به درک این موضوع کرده اند که بازاریابی رسانه های اجتماعی چقدر می تواند تاثیرگذار باشد و در تلاش است تا از آن استفاده کند. این بدان معناست که آنها مجبورند صفحات خود را مانند همیشه تازه و خلاق نگه دارند تا مخاطب را درگیر خود نگه دارند. مشاغل کوچک معمولاً باید خود را به این وظایف متکی کنند ، اما هنوز وقت کافی برای بررسی عمیق آن را ندارند. به عنوان یک مشاور رسانه های اجتماعی ، می توانید آنها را در جریان روندهای مختلف به روز نگه دارید و آنها را در مورد استراتژی ها و تاکتیک هایی که می تواند به صفحات آنها توجه بیشتری را جلب کند ، روشن سازید.

 

3. انتشار کتابهای شما
برای بسیاری از افراد نوشتن کتاب خود یک رویا دور از ذهن است. دیدن نام آنها روی جلد کتاب بسیار شخصی خود عاملی محرک است که آنها را ترغیب می کند تا دست خود را در آن امتحان کنند. این کاری است که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید ایده های شما به شکل کلمات فریبنده شنیده می شود و در عین حال درآمد خوبی نیز از آن به دست می آورید. اینکه نوشتن کتاب الکترونیکی باشد یا نسخه های فیزیکی داشته باشد ، در نهایت انتخاب شما به همراه ژانرهای دیگری است که می توانید روی آن بنویسید. آنچه اهمیت دارد قرار دادن قلب و روح شما در آن است.

 

4- داشتن یک تأثیرگذار
این روزها و به دلایل بسیار خوبی ، بسیاری از اعتیاد به مواد مخدره حول محور بازاریابی آنفلوانزر وجود دارد. اگر بچه های کوچک می توانند این کار را انجام دهند و در اینستاگرام درآمد کسب کنند ، چرا که نه؟ جلب محبوبیت در رسانه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام ، کلید جلب توجه برندهایی است که مایل به همکاری با شما هستند. حتی مارک های مشهور مانند Gucci برای افزایش محبوبیت با تأثیرگذار کار می کنند. یک واقعیت مهم را بخاطر بسپار. هرچه دنبال کننده بیشتری داشته باشید ، معاملات با پرداخت بهتری می توانید بدست آورید.

https://www.shopify.com/blog/home-business

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

 کار در منزل با ایده های جدید

 

1- مربی رقص
هر کس با سابقه در رقص و دسترسی به مشتریان می تواند کلاس های رقص از خانه را ارائه دهد. با این ایده کسب و کار یا با راه اندازی یک استودیو در خانه خود یا اجاره فضایی شروع می کنید. یا می توانید آموزش های رقص را تقریباً از طریق دوره های ویدیویی ارائه دهید. کارهای اداری را در خانه خود انجام دهید.

 

2. شخصیت YouTube
هیچگاه تضمینی برای بزرگتر کردن آن در YouTube وجود ندارد. اما تبدیل شدن به یک YouTuber هنوز یک ایده تجاری عالی در خانه است. با ایجاد انواع محتوای ویدیویی برای سیستم عامل از خانه خود شروع کنید. برای کسب درآمد تبلیغاتی را روی ویدیوهای خود اجرا کنید.

 

3. مربی شخصی
ایده هایی مانند تبدیل شدن به یک مربی شخصی برای کارآفرینان دوستدار تناسب اندام بسیار عالی هستند. جلسات آموزشی را به خارج از سالن بدن سازی یا اتاق تمرین خود به مشتری ارائه دهید. یا به خانه های مشتری سفر کنید. برخی از مربیان شخصی مبتکر ، تجارت خود را بصورت آنلاین انجام می دهند. آنها دوره های آموزشی و آمادگی جسمانی را تقریباً از طریق برنامه های کنفرانس ویدیویی مانند Skype ارائه می دهند. چند مشتری شاد داشته باشید و مشاغل خانگی شما از طریق مراجعه به کلمات از طریق دهان و دندان رشد می کند.

 

4. کپی رایت
شرکت های تبلیغاتی و بازاریابی همواره به دنبال نویسندگان مستقل مستقل برای کمک به پروژه های خلاقانه هستند. یک دفتر خانه با یک کامپیوتر تنظیم کنید. سپس از پس انداز بازاریابی خود برای درآمدزایی استفاده کنید. نوشتن آزاد یک تجارت خانگی است که به معنای واقعی کلمه می تواند جهانی باشد و مشتریانی در سراسر جهان داشته باشند.

 

5. طراح لباس
با پیشرفت ایده های مشاغل خانگی ، برای طراحان فرصت های زیادی وجود دارد که بتوانند لباس شخصی خود را از خانه بسازند و بفروشند. چه لباس راحتی بپوشید ، چه روسری هایی با رنگ دست بسازید و یا تی شرت هایی طراحی کنید ، فرصت های درآمدزایی از خانه تقریباً بی پایان است. بسیاری از افراد حاضرند هزینه هنری منحصر به فرد پوشیدنی را بپردازند. اگر اشتیاق به مد دارید و نیاز به درآمدزایی دارید ، این کار را بسازید.

https://smallbiztrends.com/

 

6. نویسنده کتاب
آیا شما یک رمان نویس مشتاق هستید؟ نوشتن غیرداستانی را ترجیح می دهید؟ هر کسی که از نوشتن مستقل لذت می برد ، می تواند آن را به عنوان یک نویسنده کتاب به یک تجارت تبدیل کند. این آسان تر از همیشه است که یک نویسنده کتاب الکترونیکی منتشر شده باشید. آمازون یکی از مکان های برتر برای فروش کتاب الکترونیکی است ، اما سیستم عامل های دیگری نیز وجود دارد.

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

شروع یک تجارت جدید به صورت آنلاین نیاز به ریسک بسیار کمتری نسبت به سرمایه گذاری دلارهای شما در یک فروشگاه آجر و ملات یا دفتر مرکز شهر دارد. از آنجا که مشاغل شما به صورت آنلاین مستقر است ، می توانید به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید ، از تقریباً در هر نقطه کار کنید و بدون هزینه های کلان از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. تقریباً با هرکدام از مهارت های ارتباطی و وب سایت های اساسی همراه با کمی دانش فنی در مورد تعمیر و نگهداری ، تقریباً هر کسی می تواند یک تجارت را به صورت آنلاین راه اندازی کند و آن را تنها در چند روز کسب و کار کند. فکر می کنید شما آماده تبدیل شدن به کارآفرین بزرگ بعدی آنلاین هستید؟

در اینجا چند ایده عالی در زمینه تجارت آنلاین آورده شده است تا شما را در مسیر درست فکر کند. در حالی که برخی از این سرمایه گذاری ها می توانند درآمد منفعل خوبی داشته باشند ، برخی از این ایده های آنلاین درآمدزایی در واقع می توانند ثروت کمی ایجاد کنند.

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

 

شروع راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل می تواند روشی هیجان انگیز و کم هزینه برای کسب درآمد اضافی یا شروع یک حرفه جدید باشد. با این حال ، موفقیت در کسب و کار شما نیز می تواند دشوار باشد. برای افزایش شانس موفقیت خود ، برنامه کاری را برای مشاغل مستقر در خانه خود ایجاد کنید. سپس تمام مدارک لازم را تکمیل کرده و وب سایت خود را راه اندازی کنید. سرانجام ، محصولات یا خدمات خود را به مشتریان بالقوه بازاریابی کنید.

 

در مورد محصولات یا خدماتی که تجارت شما ارائه می دهد تصمیم بگیرید. توانایی ها ، آموزش ها یا تجربه های بی نظیر خود را در نظر بگیرید. سپس از خود بپرسید که چگونه می توانید از این مهارت ها برای ایجاد یک محصول یا خدماتی استفاده کنید که به مشتریان بالقوه شما ارزشی ایجاد کند. [1]
به عنوان مثال ، بیایید بگوییم شما یک طراح گرافیک آموزش دیده با تجربه در طراحی وب هستید. راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل شما ممکن است از این مهارت ها برای شروع یک کار طراحی وب استفاده کنید.
نکته: هنگام تصمیم گیری در مورد ارائه محصولات یا خدمات ، در نظر بگیرید که آیا می خواهید حرفه شما منحصراً آنلاین باشد یا می خواهید محصولات فیزیکی مانند هنر یا صنایع دستی ایجاد کنید.

 

تعیین کنید که چقدر می توانید روزانه در شغل خود بگذرانید. ابتدا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید شغل شما شغل تمام وقت شما باشد یا شغل پاره وقت. سپس ، در نظر بگیرید که چقدر زمان در روز دارید تا اختصاص به مشاغل اختصاص دهید. علاوه بر این ، در نظر بگیرید که چه مدت محصولات یا خدماتی را که شما قصد ارائه آن را دارید به درستی انجام خواهد داد.
از آنجا که احتمالاً موفقیت شما در کسب و کار شما زمان خواهد برد ، بهتر است شروع به کار نیمه وقت کنید.
ممکن است برخی از مشاغل انعطاف پذیرتر از سایرین باشند. به عنوان مثال ، شغل آزاد به عنوان یک طراح وب یا فروش صنایع دستی ممکن است به شما امکان دهد وقتی می خواهید کار کنید ، در حالی که مشاغلی مانند مشاوره ممکن است شما را مجبور کند که در حدود برنامه مشتری کار کنید.

 

تحقیقات انجام دهید تا متوجه شوید آیا تقاضا برای محصول یا خدمات شما وجود دارد یا خیر. در مورد روندهای فعلی در زمینه مورد نظر خود بخوانید و به تعداد رقبای احتمالی نگاه کنید. علاوه بر این ، بررسی مشتریان احتمالی شما ، چه از طریق تلفن و چه به صورت حضوری ، مفید است تا دریابید که آیا آنها به آنچه شما پیشنهاد می دهید علاقه دارند. این به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا کسب و کار شما می تواند نیازهایی را که در حال حاضر برآورده نمی شود ، پر کند.
به عنوان مثال ، شما ممکن است با مشاغل محلی تماس بگیرید تا سؤال کنند که آیا علاقه مند هستند یک مشاور بازاریابی آزاد استخدام کنید تا حساب های رسانه های اجتماعی خود را اجرا کنید.
اگر محصولی را می فروشید ، می توانید آن را در یک بازار محلی یا به دوستانی نشان دهید که فکر می کنید علاقه مند هستند ببینند چه نوع پاسخی را دریافت می کند.
برای شروع یک تجارت نیازی به تحقیقات بازاریابی ندارید ، اما می تواند به شما در افزایش شانس موفقیت کمک کند.

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

درخت پالونیا گونه ای بی نظیر از درختان با رشد سریع است که هیچ گونه آنالوگ در جهان ندارند. در صفحات سایت ما قادر خواهید بود تا همه چیزهایی که مربوط به فرهنگ Paulownia و همچنین خرید محصولات ما است را پیدا کنید.

درخت پالونیا از چین می آید. نخستین اسناد و وقایع ذکر شده در مورد استفاده از این درخت شگفت انگیز به 2600 سال قبل از میلاد باز می گردد. قرن ها این درخت در ژاپن رشد کرد. و با نام Kiri شناخته می شد ، که به معنای "زندگی" در ژاپنی است. کیری همیشه یک درخت مقدس و سمبل خوشبختی قلمداد شده است.

طبق سنت ، در بدو تولد دختر در خانواده ، آنها درخت پالونیا را کاشتند. وقتی دختر ازدواج کرد ، درخت قطع شد و تنه عروسی او از آن ساخته شد. علاوه بر این ، چنین اعتقادی وجود داشت که اگر Paulownia را در نزدیکی خانه خود بکارید ، پرنده ققنوس پرواز خواهد کرد و خوشبختی را به همراه خواهد داشت.

در ژاپن ، درخت پالونیا از سال 200 میلادی مورد استفاده قرار می گیرد و این یک ارزش ملی است. ژاپنی ها ، که بسیار به زیبایی شناسی و سمبلیسم علاقه زیادی دارند ، پالاونیا را به عنوان یک نشان در کابینه وزیر انتخاب کردند (شکل 1)

به سختی روش صریح تری برای تأکید بر اهمیت ملی درخت پالونیا برای ژاپنی ها وجود دارد تا حضور آن در سفارش طلوع خورشید (شکل 2). این اولین سفارش ژاپن در سال 1875 تأسیس شد که به افراد با بالاترین رتبه مانند دریاسالار ، ژنرال ها ، دیپلمات ها ، وکلا و سیاستمداران بخاطر خدمات خود به این کشور اهدا شد.

همچنین ، Paulownia روی یک سکه ژاپنی به ارزش 500 به تصویر کشیده شده است  

 

 

در سال 1823 ، فیلیپ فرانتس فون سیبولد ، طبیعت شناس آلمانی ، از ژاپن دیدار کرد. وی پس از مدتی در ژاپن ، به هلند بازگشت و دانه‌های زیبای کیری را با خود به همراه آورد. چگونه می توان از این گیاه زیبا جدید نام برد؟ البته ، به افتخار ملکه محبوب هلند ، نی رومانووا ، دختر ششم پولس اول و امپراطور ماریا فدوروونا. نامگذاری گونه های گیاه "آنا" غیرممکن بود ، زیرا این گونه قبلاً وجود داشته است ، و پس از آن تصمیم گرفته شده است از این نام استفاده شود. .

آنا پاولووا به یک طبیعتگرای آلمانی کمک کرد تا یک سفر به جنوب شرقی آسیا را برای تأمین مالی انجام دهد. بعداً ، به همراه ژوزف زکارکارینی ، او کتاب Flora Japónica را منتشر کرد ، که در آن خواص و خصوصیات درخت برای اولین بار توصیف شده است. ژاپنی ها نام اروپایی را دوست داشتند ، و آنها نیز شروع به نامیدن این درخت زیبا - Paulownia کردند.

در چین ، درخت پالونیا  در زمینی به مساحت 2.5 میلیون هکتار پرورش می یابد که از این میزان در 1.3 میلیون هکتار کشت پالونیا به روش ترکیبی انجام می شود. در فضاهای بین ردیف محصولاتی مانند پنبه ، ذرت ، چای و سایر محصولات زراعی کاشته می شود.

شاید شما این درخت زیبا را با برگهای عظیم و گلهای دلپذیر و معطر آن در پارک شهر ملاقات کرده باشید. اما هرگز تصور نمی کردید که این زیبایی نه تنها لذت زیبایی شناختی را به ارمغان می آورد ، بلکه از خصوصیات و خواص مفید بسیاری نیز برخوردار است.

 

  • میثم همتی