آموزش های یک خبرنگار

  • ۰
  • ۰

کار در منزل با 6 ایده پولساز 

 

1. وبلاگ نویسی را شروع کنید
چه کسی فکر می کند شما می توانید با توجه به اینکه قبلاً یک بار مجلات مجازی مجازی را شروع می کردید ، بلاگ نویسی کسب درآمد کنید؟ اگرچه این یک روش خلاقانه برای درآمدزایی است ، نگه داشتن مخاطب خود درگیر و پیگیر علاقه مند به وبلاگ شما ، تلاش زیادی خواهد کرد. با یافتن راه اندازی در اینجا ، گسترش به سایر مشاغل آنلاین تجارت بسیار آسانتر می شود. قرار دادن مهارت های نوشتن خود برای استفاده در هنگام گرفتن تصاویر زیبایی شناختی برای اینکه مخاطب خود را قلاب کند ، راهی است که می توانید هنگام وبلاگ نویسی پیش بروید.

 

2. تبدیل شدن به یک مشاور رسانه اجتماعی
مطمئناً یکی از بهترین ایده های کسب و کار آنلاین در سال 2020 شامل ایده های مربوط به رسانه های اجتماعی با توجه به اینکه محبوبیت آن چقدر است. مشاغل شروع به درک این موضوع کرده اند که بازاریابی رسانه های اجتماعی چقدر می تواند تاثیرگذار باشد و در تلاش است تا از آن استفاده کند. این بدان معناست که آنها مجبورند صفحات خود را مانند همیشه تازه و خلاق نگه دارند تا مخاطب را درگیر خود نگه دارند. مشاغل کوچک معمولاً باید خود را به این وظایف متکی کنند ، اما هنوز وقت کافی برای بررسی عمیق آن را ندارند. به عنوان یک مشاور رسانه های اجتماعی ، می توانید آنها را در جریان روندهای مختلف به روز نگه دارید و آنها را در مورد استراتژی ها و تاکتیک هایی که می تواند به صفحات آنها توجه بیشتری را جلب کند ، روشن سازید.

 

3. انتشار کتابهای شما
برای بسیاری از افراد نوشتن کتاب خود یک رویا دور از ذهن است. دیدن نام آنها روی جلد کتاب بسیار شخصی خود عاملی محرک است که آنها را ترغیب می کند تا دست خود را در آن امتحان کنند. این کاری است که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید ایده های شما به شکل کلمات فریبنده شنیده می شود و در عین حال درآمد خوبی نیز از آن به دست می آورید. اینکه نوشتن کتاب الکترونیکی باشد یا نسخه های فیزیکی داشته باشد ، در نهایت انتخاب شما به همراه ژانرهای دیگری است که می توانید روی آن بنویسید. آنچه اهمیت دارد قرار دادن قلب و روح شما در آن است.

 

4- داشتن یک تأثیرگذار
این روزها و به دلایل بسیار خوبی ، بسیاری از اعتیاد به مواد مخدره حول محور بازاریابی آنفلوانزر وجود دارد. اگر بچه های کوچک می توانند این کار را انجام دهند و در اینستاگرام درآمد کسب کنند ، چرا که نه؟ جلب محبوبیت در رسانه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام ، کلید جلب توجه برندهایی است که مایل به همکاری با شما هستند. حتی مارک های مشهور مانند Gucci برای افزایش محبوبیت با تأثیرگذار کار می کنند. یک واقعیت مهم را بخاطر بسپار. هرچه دنبال کننده بیشتری داشته باشید ، معاملات با پرداخت بهتری می توانید بدست آورید.

https://www.shopify.com/blog/home-business

 

5- انجام پژوهش
تحقیقات اغلب در چندین سطح مورد نیاز است. این که آیا این یک تجارت است که به دنبال به دست آوردن اطلاعاتی عمیق برای کمک به عملکرد بهتر آنها باشد یا حتی دانش آموزانی که برای کار تحقیقاتی به کمک نیاز دارند ، این یک راه خوب برای کسب درآمد است. حتی اگر مجموعه مهارت خاصی ندارید ، کاملاً خوب است ، زیرا تمام آنچه برای انجام چنین کارهایی نیاز دارید ، چند ساعت در هفته و دانستن محل جستجو برای بدست آوردن نوع اطلاعات موردنیاز است. این انرژی کل انرژی زیادی را به خود اختصاص نمی دهد و یک روش مؤثر برای کسب درآمد از طریق اینترنت است.

 

6. تسلط بر نحوه بهینه سازی موتورهای جستجو
دانستن این ترفند کوچک می تواند با مشاغلی که به دنبال این هستند که وب سایت های خود موتورهای جستجو را در صدر قرار دهند ، طولانی شود. این راهی برای جذب بیشتر مخاطبان در مورد اطلاعات خود و اطمینان از رتبه وب سایت آنها نسبت به رقبای خود است. مدیریت که مطمئناً گوگل تمایل به تغییر الگوریتم های خود ندارد ، کار ساده ای نیست اما آزمایش آن قطعاً یکی است. اگر در پایان به آن تسلط پیدا کردید ، می توانید از طریق وب سایت مخاطبان مورد نیاز خود را بدست آورید و به نوبه خود درآمد کسب کنید.

 

 http://mlmina.rozblog.com/post/5
 

  • ۹۹/۰۵/۱۳
  • میثم همتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی