آموزش های یک خبرنگار

  • ۰
  • ۰

شودر برای این فضای مهم خانه شما، گستره متنوعی از شیرآلات را در نظر گرفته و به شما امکان داده تا با توجه به سلیقه، فضا و کاربری موردنیازتان، شیر آشپزخانه خود را انتخاب کنید.

انتخاب شیر ظرفشویی همیشه یکی از سخت‌ترین خریدها بوده، اما شودر این موضوع مهم را در نظر گرفته و با تولید شیرآلات متنوع به شما این امکان را داده تا با توجه به سلیقه، محیط آشپزخانه و نیاز خودتان شیر ظرفشویی آشپزخانه را انتخاب کنید.

شیرآلات آشپزخانه شودر علاوه بر مدل‌های مختلف در رنگ بندی‌های متنوع تولید می‌شود تا شما متناسب با سلیقه و فضا به راحتی بتوانید خرید خود را انجام دهید.

 

ویژگی های شیر ظرفشویی آشپزخانه شودر

- شیرآلات ساختمانی شودر در عین زیبایی با دوستدار محیط زیست نیز هستند و شودر توانسته با طراحی انحصاری و تنوع در طرح و رنگ همراه با ظرافت و جزئیات زیبا شیرآلات را برازنده آشپزخانه شما و با داشتن پرلاتور کاهنده مصرف آب، میزان آب مصرفی آشپزخانه را به طرز چشمگیری کاهش دهد؛ 

- طراحی خاص بدنه این شیرآلات باعث شده که رسوب پذیری سطح را بسیار کاهش دهد و آبکاری سطح آن مرغوب و حرفه‌ای با پوشش PVD مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است 

- رنگ شیرآلات نیز از رنگ پودری استفاده شده که برعکس رنگ مایع امکان از بین رفتن رنگ یا پریدگی آن وجود ندارد؛ همچنین کاتریج این شیرآلات سرامیکی و مقاوم در برابر فشار و دمای بالاست.

- نصب سریع و آسان تنها ویژگی مهم این نوع شیرآلات نیست بلکه شودر با تعیین استانداردهای بالا برای محصولات خود توانسته شیرآلاتی کاملا بدون نشتی، با زیبایی ماندگار، موفق در کاهش مصرف آب همراه با کارکرد طولانی مدت تولید کند 

انواع شیر آشپزخانه شودر

شودر شیرآلات آشپزخانه را برای انواع آشپزخانه و نیاز مشتریان طراحی کرده است و این شیرآلات مدل‌های مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آ‌ن‌ها می‌پردازیم.

شیر ظرفشویی دو منظوره:  این مدل شیر ظرفشویی برای آشپزخانه‌ای است که در آن از دستگاه آب تصفیه استفاده شده است؛ این مدل شیر آب دو اهرم جداگانه دارد اهرم بزرگ‌تر برای استفاده از آب شهری و اهرم کوچکتر برای استفاده از آب تصفیه است.  در بین شیر ظرفشویی آشپزخانه شودر مدل‌های آلستر و آتلانتیک در این دسته قرار می‌گیرند.

شیر ظرفشویی دیواری: این مدل برای آشپزخانه‌ای است که محل قرارگیری شیر آب روی دیوار تنظیم شده است: از بین محصولات آشپزخانه شودر مدل اطلس در این دسته قرار میگیرد.
شیر ظرفشویی فنری: شیر ظرفشویی فنری بیشترین ارتفاع در بین تمام مدل شیرهای ظرفشویی دارد، شیر فنری این امکان را به استفاده کننده می‌دهد که نحوه پخش آب را تنظیم کند همینطور هنگام استفاده برای شستن سینک ظرفشویی و ظروف بزرگ بسیار مناسب است چون قابلیت حرکت دارد 

شیر ظرفشویی شاوری: مدل شاوری هنگامی که نیاز شستشوی کل سینک یا ظروف بزرگ دارید می‌توانید دهانه شیر را بکشید تا از لوله جدا شود و با شلنگی که دارد و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه کار شما را بسیار آسان کند. مدل‌های بیزانس و ایتن دو مدل از شیرالات شاوری شودر هستند.

شیر ظرفشویی ساده: مدل ساده تنها یک اهرم دارد که با آن می‌شود فشار آب و دمای آن را کنترل کرد.

حدود قیمت شیر ظرفشویی شودر

قیمت شیرآلات ظرفشویی شودر با توجه به کیفیت بالا، طراحی انحصاری و بسیاری از ویژگی‌های منحصر به فرد همچنین طول عمر بالا و گارانتی طولانی مدت، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
شودر با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان و بودجه‌ای که برای خرید شیر آشپزخانه تعیین کرده‌اند و با توجه به تنوع مدل‌ها بازه قیمتی گسترده‌ای را پوشش می‌دهد.

  • ۰۰/۰۵/۱۰
  • میثم همتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی