آموزش های یک خبرنگار

  • ۰
  • ۰

کارگاه گلدوزی یکی از مهم‌ترین ابزار در هنر گلدوزی بر روی پارچه است که داشتن آن جهت یادگیری هرچه بیشتر برای افرادی که به این هنر علاقه‌مند هستند لازم و ضروری است. از کارگاه گلدوزی جهت صاف کردن پارچه و اندازه‌گیری دقیق حاشیه‌ها استفاده می‌شود؛ شما با استفاده از کارگاه گلدوزی، تمرکز بیشتری برای اجرای طرح‌ها بر روی پارچه موردنظر خود دارید. لازم به ذکر است که کارگاه‌های گلدوزی در طرح‌های مختلفی از قبیل مستطیلی، مربع، دایره و بیضی شکل طراحی و تولید شده‌اند که در ادامه به معرفی و بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

انواع کارگاه های گلدوزی  :

پیش از خرید کارگاه گلدوزی لازم است بدانید که این ابزار در جنس‌های مختلفی از قبیل پلاستیکی، فلزی و چوبی تولید شده‌اند و در اشکال و طرح های مختلف مستطیلی، دایره ای و بیضی  موجود هستند که در ادامه توضیحاتی در خصوص هرکدام به شما عزیزان داده شده است.

 

انواع کارگاه های گلدوزی از نظر جنس:

  •  کارگاه گلدوزی چوبی

کارگاه های گلدوزی چوبی پارچه را بسیار محکم نگاه میدارد و باعث می شود پارچه در هنگام دوخت چروک نشود. انتخاب سایز کارگاه، بستگی به اندازه طرح دارد.

  •  کارگاه گلدوزی پلاستیکی

این کارگاه پلاستیکی برای گلدوزی و شماره دوزی به خاطر قیمت پایین و کیفیت خوب بسیار مقرون به صرفه است. برای زیباتر کردن این کارگاه ها می توانید با رنگ کردن کارگاه و یا پیچیدن ربان و با مروارید و … کارگاه پلاستیکی ساده خود را به کارگاهی زیبا ولی ارزان تبدیل کنید

  •  کارگاه گلدوزی ژله ای

کارگاه ژله ای رنگی علاوه بر کاربرد اصلی آن که محکم نگه داشتن پارچه برای گلدوزی است، از آن به عنوان قاب و چارچوب های دیوارکوب گلدوزی میتوان استفاده نمود. به خاطر رنگی بودن این کارگاه ها بیشتر برای کارهایی با طرح فانتزی و همچنین برای دیوارکوب اتاق کودک بسیار مناسب می باشد.

  •  گارگاه گلدوزی فلزی

این کارگاه از یک حلقه فلزی اهرم دار داخلی و یک حلقه پلاستیکی خارجی تشکیل شده، این کارگاه برای نگهداشتن انواع پارچه و تور مناسب بوده و خیلی محکم آن را نگه میدارد.

  • ۰۰/۰۵/۱۸
  • میثم همتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی