آموزش های یک خبرنگار

۳ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

مزایای GILSONITE آمریکایی


Gilsonite آمریکایی یک کیفیت برتر اثبات شده است ، بیشتر به دلیل سه جنبه: محتوای خاکستر ، محتوای گوگرد و دامنه نقطه نرم شدن:

محتوای خاکستر: محتوای خاکستر گیلسونیت آمریکایی عمدتا 0.5٪ تا 1.5٪ است که کمترین میزان خاکستر اعلام شده در سراسر جهان است.
محتوای گوگرد: طبق مشخصات اعلام شده این شرکت ، محتوای گوگرد برای گیلسونایت آمریکایی از 1٪ بیشتر نیست.


Softening Point: یک روش جالب توسط AGC ارائه محصولات مختلف در نقاط مختلف نرم کردن برای برآوردن نیازهای مشتری در برنامه ها و شرایط مختلف است. این مورد برای کاربرد حفاری روغن بسیار ضروری است ، زیرا در نقاط مختلف دما برای عمق مختلف حفاری و دما لازم است.


همانطور که در بالا ذکر شد ، گرچه قیمت Gilsonite آمریکایی بسیار گرانتر از Gilsonite ایرانی است ، اما ویژگیهای برتر Gilsonite USA غیرقابل انکار است ، خصوصاً در مورد خاکستر و گوگرد. هنوز هم برای بسیاری از کاربران نهایی Gilsonite ایرانی قابل اثبات است که در صنعت حفاری روغن ثابت شده است و در Zista Gilsonite ما با تلاش در مورد نیازهای واقعی Gilsonite در یک نرم افزار و بر اساس مشخصات معمولی تبلیغ شده توسط Gilsonite آمریکایی نیست.

 

در طول تلاشهای ما ، ما می توانیم از ایران مواد مناسب گیلسونیت را به صنایع نفت ، صنایع ریخته گری در آسیا و اروپا از ایران برای جایگزینی گیلسونیت آمریکایی و همچنین برای کاربرد Ink & Paints ، Zista Gilsonite قیر طبیعی چینی مناسب برای همان کاربرد ارائه دهیم بر اساس آزمایش های اثبات شده در چین ؛ با قیمت نسبتاً پایین تر از AGC.


  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین و حیاتی ترین وسیله های یک خانه ، اجاق گاز می باشد. 90 درصد پخت و پز در آشپزخانه به وسیله آن صورت می گیرد. اجاق گاز ها در دو نوع مبله و رومیزی تولید می شوند که در این بخش ما انواع اجاق گاز رومیزی را ارائه کرده ایم و به توضیح در ارتباط با آن ها می پردازیم.  گاز های صفحه ای (توکار) به دو صورت گازی و برقی تولید می شوند.البته قیمت مدل برقی نسبت به گازی بالاتر است.

معرفی انواع اجاق گازهای رومیزی
گاز های رومیزی از نظر شکل و ظاهر به سه دسته کلی استیل ، شیشه ای و شیشه – استیل تقسیم می شوند. البته نوع شیشه – استیل در بخش شیشه ای هم قرار داده می شود.

اجاق گاز رومیزی شیشه ای
این نوع اجاق گاز های رومیزی بیشتر برای افرادی توصیه می شود که در کنار شیکی و زیبایی آن ، می بایست به نظافت آن توجه نمایند. چرا که خیلی بیشتر از گاز های استیل چربی را نشان می دهند. علاوه بر این حتما می بایست از برند معتبر استفاده کنند ، چرا که سردی و گرمی صفحه باعث شکستگی آن نشود. برخی از گاز های صفحه ای شیشه ای امروزه با قیمت بالاتر و به صورت سرامیکی تولید می گردند.

گاز صفحه ای (توکار) استیل
این اجاق گاز های صفحه ای بیشتر فروش را به خود اختصاص می دهند. صفحه استیل در همه جا و همیشه کاربرد خاص خود را دارد و به نوعی همیشگی می باشد.

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

در دنیای دیجیتال، بدست آوردن مخاطب هدفمند مهمترین دغدغه بازاریابان اینترنتی است. هر چه تعداد مخاطبان یک سایت بیشتر باشد، ارزش بالاتری دارد و فعالیت در بسیاری از کانال های دیجیتال مارکتینگ مانند بازاریابی ایمیلی، شبکه های اجتماعی، بهینه سازی سایت، تبلیغات بنری، تبلیغات در موتورهای جستجو و... با هدف افزایش مخاطب سایت انجام می شود.
هزینه برخی از روش های تبلیغاتی به طور مستقیم به ازا کلیک محاسبه می شود. به عنوان مثال سیستم تبلیغات گوگل که ما آن را به نام گوگل ادوردز می شناسیم به ازا کلیک کاربر بر روی تبلیغ از سایت های اینترنتی هزینه دریافت می کند. همچنین هزینه تبلیغات بنری نیز بعضا به صورت هزینه کلیک یا CPC (مخفف عبارت cost per click) محاسبه می شود. در صورتی که هزینه اجاره بنر تبلیغاتی به صورت ثابت محاسبه شود نیز می توان با تقسیم کردن هزینه کل به تعداد کلیک ها، هزینه هر کلیک را محاسبه کرد. بنابراین بدست آوردن قیمت تمام شده برای هر کدام از رسانه های تبلیغاتی و همچنین نرخ بازگشت سرمایه گذاری یا ROI با در نظر گرفتن هزینه کلیک از اهمیت بالایی برخوردار است.

هزینه بدست آوردن کاربر جدید و نرخ بازگشت سرمایه گذاری چقدر است؟

فرض کنیم که به ازا ورود هر بازدیدکننده جدید به سایت، هزینه ای معادل هزار تومان پرداخت  می کنیم، در اینصورت باید محاسبه کنیم که چه سودی در قبال این هزینه بدست می آوریم و آیا برای این رسانه بخصوص، میزان فروش حاصل از تبلیغات به ازا هر کاربر بیشتر از هزارتومان است یا کمتر از آن؟ در صورتی که بتوانیم عدد دقیق را محاسبه کنیم، بخوبی می توانیم تصمیم بگیریم که کدام رسانه برای ما رسانه بهتری است و بودجه تبلیغاتی خود را در رسانه های مختلف مدیریت خواهیم کرد.
بدست آوردن نرخ متوسط خرید کاربر از سایت، با ابزار گوگل آنالیتیکس قابل انجام است و با تعریف هدف در این ابزار و مشخص کردن قیف فروش می توانیم نرخ بازگشت سرمایه گذاری را محاسبه کنیم. قیف فروش فرآیندی است که بر اساس شبیه سازی رفتار کاربر در سایت ما ایجاد می شود و با بررسی آن می توانیم نقاط ضعف سایت خود را شناسایی کنیم و بررسی کنیم که هر کاربر در هر مرحله از خرید، به کدام یک از صفحات سایت ما مراجعه می کند و کاربران چه زمانی سایت ما را ترک می کنند. همچنین هدف، با توجه به وضعیت سایت مشخص می شود، به عنوان مثال برای یک سایت فروشگاهی، هدف را می توانیم خرید کاربر از سایت تعریف کنیم.

 

  • میثم همتی