آموزش های یک خبرنگار

  • ۰
  • ۰

 

 

مزایای GILSONITE آمریکایی


Gilsonite آمریکایی یک کیفیت برتر اثبات شده است ، بیشتر به دلیل سه جنبه: محتوای خاکستر ، محتوای گوگرد و دامنه نقطه نرم شدن:

محتوای خاکستر: محتوای خاکستر گیلسونیت آمریکایی عمدتا 0.5٪ تا 1.5٪ است که کمترین میزان خاکستر اعلام شده در سراسر جهان است.
محتوای گوگرد: طبق مشخصات اعلام شده این شرکت ، محتوای گوگرد برای گیلسونایت آمریکایی از 1٪ بیشتر نیست.


Softening Point: یک روش جالب توسط AGC ارائه محصولات مختلف در نقاط مختلف نرم کردن برای برآوردن نیازهای مشتری در برنامه ها و شرایط مختلف است. این مورد برای کاربرد حفاری روغن بسیار ضروری است ، زیرا در نقاط مختلف دما برای عمق مختلف حفاری و دما لازم است.


همانطور که در بالا ذکر شد ، گرچه قیمت Gilsonite آمریکایی بسیار گرانتر از Gilsonite ایرانی است ، اما ویژگیهای برتر Gilsonite USA غیرقابل انکار است ، خصوصاً در مورد خاکستر و گوگرد. هنوز هم برای بسیاری از کاربران نهایی Gilsonite ایرانی قابل اثبات است که در صنعت حفاری روغن ثابت شده است و در Zista Gilsonite ما با تلاش در مورد نیازهای واقعی Gilsonite در یک نرم افزار و بر اساس مشخصات معمولی تبلیغ شده توسط Gilsonite آمریکایی نیست.

 

در طول تلاشهای ما ، ما می توانیم از ایران مواد مناسب گیلسونیت را به صنایع نفت ، صنایع ریخته گری در آسیا و اروپا از ایران برای جایگزینی گیلسونیت آمریکایی و همچنین برای کاربرد Ink & Paints ، Zista Gilsonite قیر طبیعی چینی مناسب برای همان کاربرد ارائه دهیم بر اساس آزمایش های اثبات شده در چین ؛ با قیمت نسبتاً پایین تر از AGC.


 

GILSONITE به طور طبیعی بهتر است؟


موارد فوق شعار آمریکایی گیلسونایت است اما ادعایی بسیار س questionال برانگیز است ...

در حالی که Gilsonite ایرانی 100٪ طبیعی و هدیه ای از طبیعت مادرانه است ، بر اساس اسنادی که چند سال پیش منتشر شده است ، شرکت آمریکایی Gilsonite در حال وارد کردن قیر طبیعی کلمبیا از صادر کنندگان خاص در کلمبیا (با محتوای خاکستر تا 7٪ و گوگرد حدود 3٪) است که می تواند دلیلی بر این باشد که محصول آمریکایی گیلسونیت یک محصول تصفیه شده و طبیعی نیست و در نتیجه دارای مشخصات عالی و هزینه های بالایی در کنار آن است.

 

همچنین ، سایتهای معادن یوتا گیلسونیت از نظر کیفیت روند مشابهی دارند ، اما از نظر مواد همگن ، از آنجا که گیلسونیت یک منبع طبیعی است ، یک ماده همسان نیستند. با این شرکت که شرکت Gilsonite آمریکایی از منابع طبیعی با تنوعی از مشخصات همراه با واردات ماده اولیه از سایر کشورها و داشتن چندین سطح نرمی با مشخصات دقیق دقیق مشابه ، از یک منبع طبیعی و پایدار تهیه می کند ، می توان ادعا کرد که Gilsonite آمریکایی در واقع یک ماده مصنوعی است و یک قیر طبیعی نیست علی رغم تأکید زیاد از طرف خود شرکت.

 

https://zistagilsonite.com/american-gilsonite/

 

  • ۹۹/۱۰/۳۰
  • میثم همتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی