آموزش های یک خبرنگار

۹ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت حرفه ای نیاز اساسی کسب و کارهای امروزی

با توجه به اینکه آمار استفاده کنندگان اینترنت در ایران رو به افزایش است، اینترنت بستر مناسبی برای برقراری ارتباط و همچنین ارائه خدمات می باشد. امروزه یکی از نیازهای اساسی هر واحد کاری، داشتن یک وب سایت حرفه ای می باشد زیرا به جرات می توان اظهار داشت که بهترین و سریع ترین راه برای معرفی محصولات و شرکت ها و فعالیت های آنان می باشد. شما می توانید با توجه به هدفی که در ذهن خود دارید وب سایتی را طراحی کرده و جهت تحقق اهداف خود گامی متفاوت بردارید. داشتن یک سایت حرفه ای می تواند باعث رونق کسب و کار هر شخص یا شرکتی شود. وب سایت ها نقش بسیار مهمی در جذب مشتری دارند. اینترنت یک بازار مجازی است که شما نیز با طراحی سایت حرفه ای سهمی در آن داشته باشید.

در دنیای امروز داشتن سایت به تنهایی کافی نیست، بلکه سایتی مناسب است که شما را به اهدافی که دنبال می کنید برساند. یک سایت خوب و مدرن باید از نظر سئو، گرافیک، تجربه کاربری، سادگی، معماری اطلاعات، نرخ تبدیل، مقیاس پذیری، امنیت، سرعت و… مناسب باشد. ما در وب 24 چیزی فراتر از وب سایت برای شما طراحی میکنیم. قطعا در نظر گرفتن تمام این موارد به نحوی که بتواند تا حد ممکن استانداردهای روز دنیا را رعایت کند و همچنین اهداف سایت را برآورده سازد نیازمند تحلیل و بررسی کارشناسان مختلف حوزه دیجیتال مارکتینگ است.

Image for post

Image for post

خصوصیات یک سایت حرفه ای به صورت کلی از این قرار است:

  • در بالای نتایج موتور های جستجو نمایش داده شود.
  • سایت حرفه ای به سرعت در کامپیوتر بازدیدکننده به نمایش درمی آید.
  • جلوه های گرافیکی جذاب و قابل قبولی در طراحی هر سایت حرفه ای وجود دارد.
  • گشت و گذار (Navigation) در سایت به سهولت و سرعت انجام شود.
  • سایت حرفه ای در وضوح های مختلف صفحه نمایش، در مرورگرهای مختلف و … به صورت صحیح نمایش داده می شود.
  • اکثر صفحات سایت در موتور های جستجو قابل دریافت می باشند.
  • سایت در ازاء ارائه خدمات به کاربر، کمترین مزاحمتها را برای بازدید کننده ایجاد کند. (مثل درخواست ثبت نام قبل از ارائه درخواست کاربر)
  •  

 

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

آموزش سئو

چند عامل مهم برای موفقیت کسب و کارها وجود دارد و رضا شیرازی آنها را با هم دارد. نکته اول تمرکز در کار است، رضا شیرازی تمرکز بالایی در سئو داشته و همین موضوع باعث شده بتواند خیلی موفق در بازار ایران عمل کند. اگر تیم او می خواست چندین کار را با هم انجام بدهد مطمئنا به این موفقیت ها دست پیدا نمی کرد.

نکته دوم اینکه باید بتوانید خودتان را به عنوان یک متخصص دارای دانش در وب مطرح کنید، رضا شیرازی با توجه به محتوا و مطالبی که تولید می کند توانسته نشان دهد که در این زمینه متخصص و مجری قدرتمندی است. سمینارها و کارگاه های او که به صورت رایگان هم برگزار می شود کمک می کند که او را به عنوان یک فرد دارای دانش بشناسیم.

نکته سوم وجه انسانی بودن کسب و کار است، شخصیت او بسیار انسانی، خاکی و دوستانه است. زمانی که با او صحبت می کنید احساس صمیمیت می کنید و به راحتی می توانید از خدمات او استفاده می کنید. این سه مورد در رضا شیرازی و تیمی که دارد باعث می شود که در آینده هم به موفقیت های چشم گیر بیشتری دست پیدا کند، من در زمینه سئو، رضا شیرازی و تیمی که دارد را به دیگران توصیه می کنم و پیشنهاد من در زمینه سئو استفاده از خدمات او است.


 

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

قیمت ماکروفر ایرانی

همانطور که میدانید دستگاه مایکروویو یا به اصطلاح رایج ماکروفر وسیله ای جهت پخت سریع غذا در محیطی مشابه فر است. در مایکروفر هنگام برخورد امواج دارای طول موج کوتاه به آب درون مواد غذایی ، سبب جنبش زیاد در مولکول ها و ایجاد اصطکاک بین آن ها و افزایش دمای آب شده و در نتیجه غذا گرم می شود. لذا موادی که درون آن مایعات نیست در ماکروفر داغ نمیشود.

انواع مایکروفر

امروزه با توجه اهمیت زمان در عصر تکنولوژی نیاز به مایکروفر جهت پخت سریع غذا بیشتر شده است. انتخاب مدل با توجه به فضای از پیش طراحی شده آشپزخانه ها به دو دسته زیر تقسیم می شوند.

  • مایکروفر توکار

این مدل از مایکروفرها درون فضای از پیش طراحی شده در کابینت قرار میگیرد. اگر در حال تهیه کابینت هستید باید با توجه به ابعاد استاندارد این مایکروفرها اقدام به ساخت کابینت نمایید.

  • مایکروفر رومیزی

مایکروفرهای رومیزی بر خلاف گروه بالا ابعاد مختلفی دارند و بر روی صفحه کابینت قرار میگیرند. شما باتوجه به نیازتان میتوانید مدل های متنوعی را انتخاب کنید.

برندهای ماکروفر ایرانی

ما در سیتی سازه بدنبال افزایش تنوع محصولات و ارائه حق انتخاب گسترده به خریداران خود، اقدام به فروش مایکرووفر از برندهای مختلف نموده ایم و از بین برندهای مختلف امکان خرید اینترنتی مایکروویو از برندهای داتیس، ایلیا استیل، مسترپلاس و مایدیا و لتو را فراهم کرده ایم.

قیمت ماکروفر ایرانی و خارجی

ما در سیتی سازه انواع ماکروفر ایرانی و خارجی با قیمت های مختلفی را برای شما در نظر گرفته ایم. رنج قیمت این محصول از 3 میلیون تومان تا بیش از 14 میلیون تومان موجود است تا شما با هر بودجه ای امکان خریدمایکروویو بعنوان محصولی پرکاربرد را داشته باشید.

قیمت ماکروفر ایرانی

لذت خرید این گروه از کالاها با توجه به امکان مقایسه ویژگی ها در سایت بسیار جذاب است. همچنین خرید از مجموعه سیتی سازه با بهترین تخفیف ها و تحویل آن به شما در سریعترین زمان ممکن، لذت این خرید را دوچندان خواهد کرد.

 

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

ربات نینجاگرام یکی از کاربردی ترین و بهترین ربات های افزایش فالور واقعی اینستاگرام هست که باعث جذب کاربران هدف برای پیج شما میشود تا قبل از این ربات های تحت وب بودند که اینستاگرام در الگوریتم های جدید جلوی آنها رو گرفت اما ربات نینجاگرام چون عملکردش کاملا طبیعی و مثل یک انسان هست ( به دلیل تنظیمات پیشرفته ای که میتوان به شکل های مختلف تغییر داد) اینستاگرام نمیتواند آن را بلاک کند


آموزش های زیادی در اینترنت برای ربات نینجاگرام هست به نام های فالور بگیر اینستاگرام یا برنامه افزایش فالور و ….خیلی از سایت ها هزینه جدا بابت نرم افزار آن میگیرند که اصلا نیازی به این کار نیست و در این آموزش به شما گفتم چطور رایگان همیشه آخرین نسخه کامل و بدون محدودیت آن را دانلود کنید و استفاده کنید.

 

  • مهم ترین ویژگی ربات نینجاگرام هدفمند بودن آن است یعنی شما میتوانید:
  • در ورژن جدید ربات را تنظیم کنید فقط افرادی را فالو کن که واقعا اکتیو هستند و افراد فیک را جذب نکند
  •  به این ربات بگید تمام افرادی که فالور پیج رقیبتان هست را فالو کند
  •  ربات را تنظیم کنید فقط افرادی که در شهر مثلا رشت هستند را فالو کنه
  • ربات را تنظیم کنید افراد را بر اساس هشتگ فالو کند و چندین امکان دیگر

 

 

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته در سفیر قرن

آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه و HD و آنالوگ از پرطرفدارترین دوره های آموزشی سفیر قرن است که در کارگاه های مجهز و با استفاده از دستگاه های به روز دنیا به صورت کاملا عملی تدریس می شود. از آنجایی که نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته برای ساختمان های اداری و مراکز تجاری از طرف اماکن اجباری است، این حرفه نقش پررنگ تری به خود گرفته است و بازار کار آن به شدت رونق گرفته است. اطلاعات بیشتر درباره این دوره را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

هزینه و قیمت دوره نصب دوربین مدار بسته در تهران

دوره آموزش نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته در دو سطح خدمت هنرجویان محترم ارائه می شود که می توانید هم به صورت خصوصی و هم به صورت عمومی در کلاس ها حضور داشته باشید. در ادامه می توانید شهریه و طول مدت و شرایط کلاس نصب دوربین مدار بسته را مشاهده کنید.

 

 

مدرس دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته

مجتمع سفیر قرن همواره با گرد هم آوردن اساتید با تجربه و ماهر سعی در برگزاری دوره های الکترونیکی و حفاظتی و نظارتی داشته است. جناب آقای مهندس محمد صوفی مدرس دوره نصب دوربین مدار بسته و آموزش هوشمندسازی ساختمان هستند. استاد صوفی با سالها تجربه کار عملی و تجربی در بازار، و داشتن مدرک مربیگری بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای مسئولیت برگزاری این دو دوره را در آموزشگاه سفیر قرن دارند. 

 

نکاتی که باید هنگام نصب دوربین مداربسته رعایت کرد

پس از آموزش نصب دوربین مدار بسته یک سری نکات را باید قبل از راه اندازی و هنگام آن و پس از آن رعایت کرد. مساله بسیار مهم در این مورد این است که باید از افراد متخصص برای نصب و راه اندازه دوربین های مداربسته اقدام کرد. همچنین یکسری موارد از قبیل: جانمایی دقیق دوربین ها و هزینه نصب و راه اندازی و نوع کابل ها و تجهیزات جانبی و ... که باید رعایت شوند را در ادامه به طور کامل و مرحله به مرحله تشریح کرده ایم. 

مرحله اول: انتخاب نوع سیستم مداربسته و تجهیزات جانبی مناسب

در مرحله اول باید بدانیم که به چه تعداد و چه نوعی سیستم مدار بسته احتیاج داریم. اطلاع دقیق از اینکه چه فضاهایی نیاز به دوربین دارند تا حدودی می تاند نوع سیستم مداربسته ما را مشخص کند. همچنین باید میزان بودجه خود را برای خرید دوربین و تجهیزات جانبی آن مشخص کنید.

مرحله دوم: خرید دوربین مداربسبته و تجهیزات جانبی

با توجه به جانمایی صحیح دوربین ها و تعداد آن و بودجه ای که در مرحله قبل درنظر گرفته اید تجهیزات جانبی آن از قبیل کابل شبکه، سوئیچ، کانکتورها و ... را نیز مشخص کنید و سپس اقدام به خرید سیستم مورد نیاز خودک کنید.

مرحله سوم: اقدام به نصب دوربین

پس از آنکه برحسب نیاز خود دوربین ها را جانمایی کردید باید اقدام به نصب سیستم مداربسته مناسب خود کنید. مهم ترین قسمت های یک ساختمان که بر حسب نیاز پوشش داده می شوند عبارتند از: فضای بیرون ساختمان، درب ورودی ساختمان، پارکینگ و جلوی درب پارکینگ، محوطه لابی ساختمان، اتاق برق و ژنراتور و سایر قسمت های حیاتی ساختمان و منازل و ... . بنابراین بسته به نیاز هر ساختمان دوربین ها ممکن است در مکان های مختلفی نصب شوند.

هنگام نصب دوربین مدار بسته به موارد زیر توجه کنید:

  • هنگام نصب دقت کنید که در هیچ نقطه ای کابل دوربین مشاهده نشود. برای رعایت این نکته مسیرهای کابل کشی باید به صورت توکار انجام شود که تمام این موارد در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته گنجانده شده است.
  • فضای جلوی دوربین نباید به گونه ای باشد که میدان و عمق دید دوربین ها را کاهش دهد.
  • توجه کنید که در بعضی محل ها نصب دوربین در فضاهایی که در معرض دید افراد باشد می تواند بسیاری از فعالیت های مجرمانه را کاهش دهد. 
  • به جهت عملکرد بهتر دوربین ها در فصل سرما و گرما و هوای نامساعد، سعی کنید که ان را در زیر سایه بان ها یا برآمدگی های بیرونی ساختمان نصب کنید.

 

https://safiregharn.com/article/65/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87

 

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

سئو - بهینه سازی سایت و ارتقا سایت سه ترجمه مختلف عبارت SEO (اس ای او) هستند که مخفف Search Engine Optimization می باشد. در زبان فارسی ترجمه های متفاوتی برای یک عبارت انگلیسی وجود دارد و پس از مدتی هر کدام از آنها معانی متفاوتی پیدا می کنند و اصل موضوع فراموش می شود! هدف من شناساندن تکنیکهای صحیح و اصولی سئو و بهینه سازی سایت به مدیران سایت هاست. سئو برای من تنها یک علاقه و تخصص نیست، بلکه من با سئو زندگی میکنم. در دیدگاهی که من دارم سئو صرفا یک تکنیک برای بهبود رتبه سایت شما در گوگل نیست، بلکه سئو فرآیندی است که تمام جوانب مرتبط با یک پایگاه اینترنتی را در بر می گیرد.

پویایی تکنیکهای سئو و حس رقابتی که در آن وجود دارد جذابیت بسیار زیادی برای من دارد، سئو یک مسابقه است میان من، رقبایی که دارم و گوگل! میل به پیروزی در وجود هر انسانی وجود دارد و من از برنده شدن در سئو سایت لذت می برم. در سایت رضا شیرازی قصد دارم تا شما را با جوانب مختلف سئو آشنا کنم و جدیدترین اتفاقات آن را به شما اطلاع دهم.

سئو همه چیز نیست، هرگز نباید مخاطب را فدای سئو کرد، موفقیت یک سایت اینترنتی با سئو تضمین نخواهد شد و به عوامل مختلفی مثل بهینه سازی نرخ تبدیل، سرعت سایت، گرافیک سایت، تولید محتوا بر اساس نیازهای مخاطب، معماری اطلاعات، اعتمادسازی، برندینگ، برقراری ارتباط از طریق ابزارهای مختلف مانند ایمیل و شبکه های اجتماعی و.. مربوط است.یک متخصص سئو سنتی صرفا به ایجاد لینک و فعالیتهای بیهوده مثل تکرار کلمات کلیدی - keyword stuffing - در سایت خود می پردازد، اما یک متخصص نوین سئو به مخاطب خود فکر می کند و سعی می کند از تمام ابزارهای موجود در زمینه بازاریابی اینترنتی برای بهبود وضعیت سایت خود استفاده کند.

سایت رضا شیرازی مفرد - سئو سایت

سئو علمی است که تمام افرادی که درگیر یک کسب و کار آنلاین هستند باید با آن آشنا باشند و بتوانند از آن برای بهبود وضعیت کسب و کار خود استفاده کنند. کلیه آموزش ها و خدمات بهینه سازی سایت و سئو که در ما ارائه می دهیم و در این سایت مطرح می شوند بر اساس روش های پاک و صحیح هستند و به اصطلاح سئو سفید محسوب می شوند.

هدف من از راه اندازی این سایت آموزش سئو و بهینه سازی سایت به مدیران سایت های مختلف و افزایش فرهنگ وب در ایران هست. امیدوارم که مطالب سایت برای شما مفید واقع شود و خوشحال خواهم شد که نظرات خود را با من در میان بگذارید.

اهمیت سئو: چرا سئو سایت مهم است؟

سئو سایت به این دلیل اهمیت دارد که نه تنها می تواند بازدید قابل توجهی را به سمت وب سایت شما هدایت کند، بلکه بازدیدی را به سمت شما هدایت می کند که کاملا هدفمند است و بیشترین نرخ تبدیل بازدیدکننده به خریدار را دارد. در دنیای امروز، رفتار خریداران تغییر کرده است و قبل از خرید کالا در اینترنت به دنبال آن جستجو می کنند و به همین دلیل هدایت چنین افرادی به سمت سایت شما می تواند باعث افزایش فروش وب سایت شود و سئو مهمترین روش برای افزایش ترافیک هدفمند سایت و افزایش فروش است.

در سئو اهداف مختلفی وجود دارد به عنوان مثال سایت های خبری به دنبال افزایش بازدید و سایت های فروشگاهی و صنعتی به دنبال افزایش فروش هستند. به همین دلیل تحلیل مخاطب و برنامه ریزی برای آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

https://b2n.ir/625803

 

 

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

درختان مصنوعی برای استفاده در محیط داخلی و خارجی با بهترین کیفیت ا 
حضور نشاط آور گیاهان در خانه همیشه دلیلی برای لذت بردن از فضا خواهد بود. درختان مصنوعی نوعی گیاه است که مینیاتوری یادآور درختان طبیعی است و در بسیاری از ورودی ها ، راهروها و خانه ها به عنوان عنصر تزئینی و حیات بخشی دکوراسیون منزل استفاده می شود.

متأسفانه امروز بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانیم. بنابراین بهتر است به جای کاشت درختان طبیعی در فضای باز ، درختان مصنوعی خریداری کنید. بازرگانی آرامیس درختان بزرگ مصنوعی داخل سالن را برای شما فراهم می کند.

درختان مصنوعی با برگهای همیشه سبز یک انتخاب شیک برای محیط های اداری است. درختان مصنوعی بزرگ برای داخل خانه به طور گسترده ای در مطب پزشکان ، بانک ها و سازمان های دولتی استفاده می شود. اگر وکیل هستید بهتر است از درختان مصنوعی در محیط داخلی استفاده کنید تا گل مصنوعی.


تامین کننده عمده درختان مصنوعی داخل و خارج
بازرگانی آرامیس یکی از بزرگترین تامین کنندگان درختان مصنوعی در دبی است. اگر فروشنده خرده فروشی هستید ، می توانید درختان مصنوعی UV ، باد ، سرما ، باران ، مقاومت در برابر برف را  aramis trading به عنوان معتبرترین درختان مصنوعی عمده فروشی خریداری کنید. خرید عمده و خرده فروشی از طریق بصورت آنلاین انجام می شود.

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

هنگام انتخاب لباس کار باید بسیار محتاط عمل کنید و جوانب بسیاری را بسنجید. لباس‌ کار برند‌دار باید هویت شرکت شما را به نمایش بگذارد، ارزش‌ها و باورهای آن را به طور مثبت منتقل کند و در همان نگاه اول توجه‌ها را به سمت خود جلب کند. می‌بینید که لباس کار وظایف زیادی را بر عهده دارد، تک تک خصوصیات زیر باید در یک لباس کار ایده‌آل لحاظ شود:

هویت و رنگ برند
تناسب
جنس پارچه
کارآمد بودن
استایل و مد


انواع پارچه استفاده شده در لباس کار
محیط کاری شما گرم است یا سرد؟ آیا در هوای آزاد و در معرض بارش باران و برف کار می‌کنید؟ و یا ممکن است در معرض شعله‌های آتش و جرقه قرار گیرید؟ در انتخاب پارچه، آنچه حائز اهمیت است این است که کاربرد لباس و تمام جوانب محیط کاری را بسنجید و کیفیتی را انتخاب کنید که کلیه نیازها و حوادث را پوشش دهد. در زیر به برخی از انواع پارچه استفاده شده در لباس کار اشاره می‌کنیم:

پارچه لباس کار تترون
پارچه لباس کار تترون بیشتر در لباس‌هایی استفاده می‌شود که نیازی به مقاومت زیاد ندارند. این نوع پارچه نسبت به سایر پارچه‌ها از ضخامت کمتری برخوردار بوده و بیشتر در تولید پیراهن مردانه، روپوش‌های پزشکی و رستورانی کاربرد دارد. کیفیت و تنوع بسیار زیادی از این پارچه در حال عرضه است اما بهترین نوع پارچه تترون موجود در بازار آرو ژاپن است.

پارچه لباس کار ترگال
پارچه لباس کار ترگال نیز بسیار شبیه پارچه تترون بود و تنها تفاوت آن‌ها در ضخامت بیشتر پارچه ترگال است. این میزان ضخامت موجب می‌شود پارچه از مقاومت خوبی برخوردار باشد و برای همین بیشتر در روپوش پزشکی، روپوش آزمایشگاهی، روپوش کارگاهی، لباس آشپزی و یونیفرم مدارس از آن استفاده می‌شود. با این حال اگر بخواهید پیراهن مردانه‌ای با ضخامت بیشتر داشته باشید، می‌توانید از این نوع پارچه استفاده کنید. توجه کنید که ویسکوز و پلی استر در تولید این پارچه نقش مهمی دارند.

پارچه لباس کار فلامنت کجراه
پارچه لباس کار فلامنت کجراه یکی از محبوب‌ترین نوع پارچه لباس کار در ایران به شمار می‌رود و تقریباً بیش از 90 درصد تولیدات با این پارچه است. ضخامت بیشتر این نوع پارچه نسبت به دو نوع قبلی موجب می‌شود که از مقاومت خوبی برخوردار باشد. اما پارچه خنک و سبکی نیست و کیفیت آن بسته به وزن و میزان پلی استر استفاده شده، متنوع است

پارچه لباس کار کتان
پارچه لباس کار کتان یکی از مقاوم‌ترین نوع پارچه بوده و در برابر حرارت بسیار مقاوم است. به همین دلیل اغلب در لباس کار جوشکاری، فرزکاری و کارهای سنگین استفاده می‌شود. این نوع پارچه به سه دسته کتان 30 درصد، کتان 70 درصد و کتان 100 درصد تقسیم می‌شود و مسلم است که هر چه قدر درصد کتان بیشتر باشد، مقاومت و ضخامت پارچه نیز بیشتر خواهد بود.

استانداردهای جهانی لباس کار
لباس کار باید برای افزایش ایمنی و مطابق بودن با شرایط کاری از استانداردهای جهانی پیروی کرده و کلیه‌ استانداردهای ایمنی را رعایت کند. طبق استانداردهای جهانی لباس کار، موارد زیر باید متناسب با نوع کار تعریف شوند.

استاندارد لباس کار EN ISO 20471
استاندارد EN ISO 20471 مخصوص لباس‌هایی است که باید در شب به خوبی دیده شوند. طبق این استاندارد تمام نوارهای بازتاب‌دهنده نور (شب‌رنگ)، با توجه به توانایی بازتابنده در انعکاس نور، باید الزامات سطح 2 را داشته باشند (بالاترین سطح 3 است) و این استاندارد برای قابلیت دید بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. سطح محافظت هر لباس کار با برچسبی روی آن مشخص می‌شود. این لباس‌ها مخصوص افرادی است که در محیط‌های تاریک کار می‌کنند و یا محل کار آن‌ها به نحوی است که در مسیر رفت و آمد وسایل نقلیه قرار دارد و یا به هر علت دیگری باید کارکنان از فاصله‌ مشخصی به خوبی دیده شود.

 

استاندارد لباس کار EN 342
این استاندارد که مبدأ آن اتحادیه اروپا‌ست مخصوص محافظت از سرما طراحی شده است. برای تأمین حداکثر محافظت، لباس کار باید به نحوی طراحی و دوخته شده باشد که در اطراف مچ دست را محکم دربرگیرد و هیچ راه نفوذی نداشته باشد. در طراحی این لباس چند فاکتور در نظر گرفته می‌شود: مقدار عایق حرارتی (Y)، درجه نفوذ پذیری هوا (AP) و در صورت وجود، ضدآب بودن (WP).

  • میثم همتی
  • ۰
  • ۰

قابلیت‌های خانه هوشمند تپ لایف :


صرفه‌جویی در مصرف انرژی

سیستم‌های هوشمند با عملکرد خودکار خود، باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه‌ها می‌شوند.


افزایش امنیت خانه

از اهداف اصلی خانه هوشمند، تامین همه جانبه امنیت است که به لطف درب و پنجره‌های هوشمند، دوربین‌ها و سنسورها به خوبی محقق شده.


افزایش سطح رفاه و آسایش افراد

وجود سنسورهای مختلف باعث خودکارسازی بسیاری از کارها شده و این امر باعث راحتی و آسایش بیشتر افراد می‌شود. راهکارهای خانه هوشمند برای نگهداری و مراقبت از عزیزانتان، باعث آرامش بیشتر شما و آسایش آن‌ها خواهد شد.


کنترل خانه از راه دور

می‌توانید حتی زمانی که کیلومترها از خانه دور هستید، از دوربین‌های مداربسته گرفته تا باز و بسته کردن پرده‌ها را با تلفن همراهتان کنترل کنید.


تجربه زندگی رویایی در خانه‌ای مدرن

هوشمندسازی باعث زیبایی خانه شده و ظاهری مدرن به آن می‌دهد و در این خانه همه وسایل گوش به فرمان شما هستند.


اجرای سناریوهای مختلف و خودکار

با تعریف سناریوهای مختلف برای خانه، دیگر حتی لازم نیست برای انجام کارها از تلفن خود استفاده کنید. خانه هوشمند خودش همه وظایف را انجام خواهد داد.



 [عکس: what-is-smart-house-1-Custom-780x470.png]





تا چند سال پیش هوشمندسازی خانه تنها برای قشر مرفه جامعه ممکن بود اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی عده زیادی از افراد می‌توانند داشتن خانه هوشمند را تجربه کنند.


نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که هوشمندسازی یک هزینه ثابت ندارد و برای هر خانه منحصر به فرد است. برخی از عوامل تعیین کننده قیمت در ادامه آورده شده است.



سطح هوشمندسازی

این شما هستید که تصمیم می‌گیرید هوشمندسازی را در چه سطحی انجام دهید.


به طور کلی 4 سطح بسیارساده، معمولی، پیشرفته و سفارشی وجود دارد که می‌توانید بر اساس سطح نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.


تجهیزات استفاده شده

کیفیت تجهیزات موجود در بازار و طبعا قیمت‌های آن‌ها بسیار متفاوت است. ما در تپ لایف تلاش می‌کنیم که با توجه به بودجه شما، بهترین گزینه‌ها برای تجهیزات را ارائه بدهیم.


ویژگی‌های ساختمان

متراژ ساختمان، نوساز یا قدیمی بودن، تعداد واحدها و… از عواملی هستند که بر انتخاب پروتکل هوشمندسازی تاثیر می‌گذارند.


بهترین راه برای پیدا کردن هزینه حدودی هوشمندسازی ساختمان شما، تماس با تپ لایف است. تیم پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

https://taplife.ir/solutions/smart-home/

 

  • میثم همتی