آموزش های یک خبرنگار

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی

سوالی که بسیاری از ما از ما می پرسند این است که کجا می توانم یک تجارت اینترنتی راه اندازی کنم؟ همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم ، این اثر نیز مانند هر اثر دیگری اصول و مراحل خاص خود را دارد. با دانستن این مراحل می توان تصمیمات بهتری گرفت. در این بخش با 6 مرحله برای شروع یک کسب و کار اینترنتی آشنا خواهیم شد. حالا یک قلم و کاغذ بیاورید و تمام مراحل را بنویسید تا جلوی چشمان شما باشد.

مرحله №1 - پیدا کردن هدف خود قبل از شروع کار ، خود را بشناسید
فرض کنید شما یک فرد ریسک پذیر و فردی خلاق هستید و می خواهید هر روز به عنوان یک حسابدار در یک شرکت کار کنید. یا مثلاً به هنر علاقه مند باشید و اکنون در یک شرکت فنی کار کنید. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ احتمالاً بعد از مدتی خسته و بی انگیزه خواهید شد.

 

بیایید در اولین قدم با خود صادق باشیم و ببینیم آنچه که می خواهیم شروع کنیم همان چیزی است که همیشه می خواستیم. منظورم این است که ما فقط به دنبال کسب درآمد نیستیم. بیایید سعی کنیم کاری متناسب با روحیه و علایق شخصی ما شروع کنیم. انگیزه ما حرکت به جلو است. اگر به کاری که انجام می دهیم علاقه ای نداریم ، ممکن است بعد از مدتی با وجود درآمد خوب ، قلب و ذهن کار نداشته باشیم.

 

بنابراین بهتر است قبل از شروع کار علایق و سلیقه شخصی خود را ارزیابی کنید و پس از شناختن از یکدیگر تصمیم بگیرید که در کدام زمینه کار بهتر است. ایجاد یک صفحه هنری یا فروشگاه آنلاین با یک محصول یا وبلاگ کاملا متفاوت؟ قبل از شروع خود را بشناسید

  • میثم همتی