آموزش های یک خبرنگار

  • ۰
  • ۰

همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، تزریق چربی به صورت و عمل جراحی پلک دو موضوع بسیار مهم و تاثیرگذار در افزایش زیبایی فردی هستند که هر یک، اگر به نحوه احسن انجام شود، می‌تواند نتیجه باورنکردنی را برای شما به همراه داشته باشد؛ قبل از پرداخت به موضوع عوامل تاثیرگذار در هزینه هر یک، ابتدا لازم است با چگونگی انجام این خدمات زیبایی آشنا شوید.

جراحی افتادگی پلک

یکی از نشانه‌های بیان‌گر افزایش سن و پیری پوست، افتادگی پلک است که راهی به غیر از جراحی برای آن وجود ندارد. در این عمل برای بهبود فرم پلک‌ها پزشک مقداری از پلک را جداسازی می‌کند و سپس با زدن بخیه، پلک‌های شما به فرم ایده‌آل خود می‌رسند. این فرایند شاید در بیان آسان به نظر برسد؛ اما باید به یاد داشته باشید که در لحظه به لحظه عمل، امکان بروز خطاهایی وجود دارد که می‌توانند بینایی شما را تحت الشعاع خود قرار دهند؛ پس بدیهی است که برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود بی هیچ خطری باید به یک پزشک کاربلد اعتماد کنید.

 

تزریق چربی به صورت

در مورد تزریق چربی، نه صرفا تزریق چربی به صورت بلکه در هر نقطه‌ای باید به این موضوع توجه داشته باشید که تزریق چربی به سه عامل مهم برای رسیدن به نتیجه دلخواه وابسته است (البته اگر مراقبت‌های عمل که برعهده شماست را در این میان فاکتور بگیریم)؛ ابتدا نحوه استخراج چربی از ناحیه مورد نظر، خالص سازی چربی استخراج شده در دستگاه سانتریفیوژ و در نهایت ظرافت و چگونگی تزریق چربی در محل تحت درمان که برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل هر یک باید به نحو احسن انجام شوند.

 

منبع: 

https://www.alodoctor.com/145360/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82-%DA%86%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%88-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7

  • ۰۰/۰۲/۱۸
  • میثم همتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی