آموزش های یک خبرنگار

  • ۰
  • ۰

کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته در سفیر قرن

آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه و HD و آنالوگ از پرطرفدارترین دوره های آموزشی سفیر قرن است که در کارگاه های مجهز و با استفاده از دستگاه های به روز دنیا به صورت کاملا عملی تدریس می شود. از آنجایی که نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته برای ساختمان های اداری و مراکز تجاری از طرف اماکن اجباری است، این حرفه نقش پررنگ تری به خود گرفته است و بازار کار آن به شدت رونق گرفته است. اطلاعات بیشتر درباره این دوره را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

هزینه و قیمت دوره نصب دوربین مدار بسته در تهران

دوره آموزش نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته در دو سطح خدمت هنرجویان محترم ارائه می شود که می توانید هم به صورت خصوصی و هم به صورت عمومی در کلاس ها حضور داشته باشید. در ادامه می توانید شهریه و طول مدت و شرایط کلاس نصب دوربین مدار بسته را مشاهده کنید.

 

 

مدرس دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته

مجتمع سفیر قرن همواره با گرد هم آوردن اساتید با تجربه و ماهر سعی در برگزاری دوره های الکترونیکی و حفاظتی و نظارتی داشته است. جناب آقای مهندس محمد صوفی مدرس دوره نصب دوربین مدار بسته و آموزش هوشمندسازی ساختمان هستند. استاد صوفی با سالها تجربه کار عملی و تجربی در بازار، و داشتن مدرک مربیگری بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای مسئولیت برگزاری این دو دوره را در آموزشگاه سفیر قرن دارند. 

 

نکاتی که باید هنگام نصب دوربین مداربسته رعایت کرد

پس از آموزش نصب دوربین مدار بسته یک سری نکات را باید قبل از راه اندازی و هنگام آن و پس از آن رعایت کرد. مساله بسیار مهم در این مورد این است که باید از افراد متخصص برای نصب و راه اندازه دوربین های مداربسته اقدام کرد. همچنین یکسری موارد از قبیل: جانمایی دقیق دوربین ها و هزینه نصب و راه اندازی و نوع کابل ها و تجهیزات جانبی و ... که باید رعایت شوند را در ادامه به طور کامل و مرحله به مرحله تشریح کرده ایم. 

مرحله اول: انتخاب نوع سیستم مداربسته و تجهیزات جانبی مناسب

در مرحله اول باید بدانیم که به چه تعداد و چه نوعی سیستم مدار بسته احتیاج داریم. اطلاع دقیق از اینکه چه فضاهایی نیاز به دوربین دارند تا حدودی می تاند نوع سیستم مداربسته ما را مشخص کند. همچنین باید میزان بودجه خود را برای خرید دوربین و تجهیزات جانبی آن مشخص کنید.

مرحله دوم: خرید دوربین مداربسبته و تجهیزات جانبی

با توجه به جانمایی صحیح دوربین ها و تعداد آن و بودجه ای که در مرحله قبل درنظر گرفته اید تجهیزات جانبی آن از قبیل کابل شبکه، سوئیچ، کانکتورها و ... را نیز مشخص کنید و سپس اقدام به خرید سیستم مورد نیاز خودک کنید.

مرحله سوم: اقدام به نصب دوربین

پس از آنکه برحسب نیاز خود دوربین ها را جانمایی کردید باید اقدام به نصب سیستم مداربسته مناسب خود کنید. مهم ترین قسمت های یک ساختمان که بر حسب نیاز پوشش داده می شوند عبارتند از: فضای بیرون ساختمان، درب ورودی ساختمان، پارکینگ و جلوی درب پارکینگ، محوطه لابی ساختمان، اتاق برق و ژنراتور و سایر قسمت های حیاتی ساختمان و منازل و ... . بنابراین بسته به نیاز هر ساختمان دوربین ها ممکن است در مکان های مختلفی نصب شوند.

هنگام نصب دوربین مدار بسته به موارد زیر توجه کنید:

  • هنگام نصب دقت کنید که در هیچ نقطه ای کابل دوربین مشاهده نشود. برای رعایت این نکته مسیرهای کابل کشی باید به صورت توکار انجام شود که تمام این موارد در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته گنجانده شده است.
  • فضای جلوی دوربین نباید به گونه ای باشد که میدان و عمق دید دوربین ها را کاهش دهد.
  • توجه کنید که در بعضی محل ها نصب دوربین در فضاهایی که در معرض دید افراد باشد می تواند بسیاری از فعالیت های مجرمانه را کاهش دهد. 
  • به جهت عملکرد بهتر دوربین ها در فصل سرما و گرما و هوای نامساعد، سعی کنید که ان را در زیر سایه بان ها یا برآمدگی های بیرونی ساختمان نصب کنید.

 

https://safiregharn.com/article/65/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87

 

  • ۹۹/۱۱/۱۱
  • میثم همتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی