آموزش های یک خبرنگار

  • ۰
  • ۰

 

کار در منزل با 2 ایده جدید

 

 

1-کارشناسی پرداخت رایگان برای هر کلیک
تبلیغات Pay Per Click در سالهای اخیر منبسط شده است که Google و Facebook محدوده محصولات خود را گسترش داده اند.

یک منطقه در PPC تبلیغات Google Shopping است.

اگر به صورت آنلاین مد یا محصول را بفروشید ، بدون تبلیغات خرید Google موفق نخواهید شد.

به این نتیجه جستجو برای لباس مردانه tweed نگاه کنید.

تبلیغات Google Shopping در بالای صفحه با تصاویر ظاهر می شود.

در زیر آگهی های متن استاندارد وجود دارد.

این داده ها نشان می دهد که 42٪ از کلیک برای جستجوی "لباس مردانه tweed" از نتایج پرداخت شده حاصل می شود.

بنابراین اگر می خواهم به عنوان فریلنسر در PPC تخصص داشته باشم ، ابتدا تجربه PPC یا آژانس دیجیتال را تجربه می کردم.

سپس من وب سایت های Shopify و BigCommerce را هدف قرار داده و در تبلیغات خرید Google تخصص می دهم زیرا این بهترین بازگشت مشتری را به شما ارائه می دهد.

 

 

2- رتبه بندی و اجاره وب سایت ها


گلن آلسوپ مرا در معرض ایده قرار دادن وب سایت در گوگل و اجاره آن قرار داد.

من هرگز آن را امتحان نکرده ام ، اما این یک مدل تجاری جالب است.

من با بسیاری از مشتریانی کار کردم که برای همیشه یک مفهوم طراحی را می گیرند ، نمی توانند محتوای مربوطه را بنویسند و به طور کلی پس از راه اندازی هیچ ارتباطی با یک وب سایت ندارند.

اگر من این مدل کسب و کار را دنبال کردم ، این کاری است که من انجام خواهم داد.

صنفی هدفمند که خدمات را در نقاط قیمت بالایی به فروش می رسانند مثلاً: استخدام
تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید.
موضوعی را انتخاب کنید.
10 صفحه در مورد محتوا بنویسید.
میزبان Flywheel.
از یکی از مضامین مورد علاقه وردپرس من استفاده کنید که فضای تبلیغاتی در آن ایجاد شده است.
طراحی آرم اساسی.
برای گرفتن پیشخوان ، یک تماس با فرم اقدام را در وب سایت قرار دهید.
برخی از ساختمان های پیوند اساسی را در محل کار خود قرار دهید تا در گوگل به دست بیاورید.
کد بازاریابی مجدد را وارد سایت کنید.
وقتی ترافیک پیدا کردم و هدایت می شوم ، می توانم به آینده نگران شوم.

برای یک دوره زمانی ، من پیشنهاد می کنم آرم و رنگ ها را تغییر دهم ، مطالب دیگری اضافه کنم ، به آنها اجازه دهم که منجر شوند و یک کمپین بازاریابی در Facebook و Google برای آنها اجرا کنند.

من هنوز وب سایت دارم و هزینه ماهانه برای آنها ارزان نخواهد بود.

 

https://www.platonik.co.uk/

3- توسعه دهنده وب


اینجا جایی است که من می بینم توسعه دهندگان وب می روند؛ قالب ها و قالب های وب سایت ایجاد کنید.

جیسون MuseGrid.com را ایجاد کرد و الگوهای Adobe Muse را به طراحان وب فروخت تا Adobe این پلاگین را روی پلتفرم خود وصل کند.

من از برنامه نویسان وب در MeksHq.com استفاده می کنم و آنها مضامین فوق العاده وردپرس دارند.

من صادقانه دوست دارم با آنها در توسعه برخی از مضامین تجاری تر تجاری همکاری کنم.

به مضامین Shopify نگاه کنید. همه آنها توسط توسعه دهندگان وب ایجاد شده اند و حاشیه ها و سود بسیار خوبی دارند.

شما می توانید از طریق Shopify ، وب سایت شخصی خود و از طریق ThemeForest بفروشید.

من مطمئن هستم که توسعه دهندگان وب در حال حاضر تم ها و قالب هایی را برای بستر رو به رشد Webflow ایجاد می کنند.

همچنین یک فرصت عالی برای پرداخت افزونه های WordPress و Shopify Apps برای توسعه دهندگان وب وجود دارد.

 

 https://behinteb.blogsky.com/1399/05/14/post-6/%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84-%d8%a8%d8%a7-3-%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%85%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa
 

 

  • ۹۹/۰۵/۱۴
  • میثم همتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی