آموزش های یک خبرنگار

  • ۰
  • ۰

شروع یک تجارت جدید به صورت آنلاین نیاز به ریسک بسیار کمتری نسبت به سرمایه گذاری دلارهای شما در یک فروشگاه آجر و ملات یا دفتر مرکز شهر دارد. از آنجا که مشاغل شما به صورت آنلاین مستقر است ، می توانید به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید ، از تقریباً در هر نقطه کار کنید و بدون هزینه های کلان از طریق اینترنت درآمد کسب کنید. تقریباً با هرکدام از مهارت های ارتباطی و وب سایت های اساسی همراه با کمی دانش فنی در مورد تعمیر و نگهداری ، تقریباً هر کسی می تواند یک تجارت را به صورت آنلاین راه اندازی کند و آن را تنها در چند روز کسب و کار کند. فکر می کنید شما آماده تبدیل شدن به کارآفرین بزرگ بعدی آنلاین هستید؟

در اینجا چند ایده عالی در زمینه تجارت آنلاین آورده شده است تا شما را در مسیر درست فکر کند. در حالی که برخی از این سرمایه گذاری ها می توانند درآمد منفعل خوبی داشته باشند ، برخی از این ایده های آنلاین درآمدزایی در واقع می توانند ثروت کمی ایجاد کنند.

 

1. وبلاگ Listicle را شروع کنید
ایده ای بسیار ساده که فقط تا 1 ساعت از وقت شما در هفته و در حدود 20 دلار هزینه دارد. با گذشت زمان این می تواند به شما پول زیادی بدست آورد.

سایت هایی مانند Viralnova.com و Fukarf.com با پیدا کردن داستان های خنده دار ، عاطفی و الهام بخش در Reddit ، Facebook و Imgur ، بازنویسی مطالب ، اضافه کردن جزئیات بیشتر و انتشار مطالب در سایت خود ، مطالب قانع کننده را ایجاد می کنند.

فقط برای اینکه بتوانید در مورد موفقیت آمیز بودن این نوع سایتها به شما بگوییم ، قرار شد ViralNova یک پسر را خریداری کند که یک زن و شوهر از نویسندگان را استخدام کرده است تا مطالب موفقی را که در سایتهای دیگر در سراسر وب منتشر شده است ، بازنویسی کنند. این سایت با قیمت 100 میلیون دلار به فروش می رسد !!! پیش از آن ، ViralNova در هر ماه 400k + درآمد درآمد تبلیغ می کرد.

با اندکی تبلیغ در سایت هایی مانند توییتر ، فیس بوک ، رددی ، استومبلوپون و در نهایت ترافیک ارگانیک ، طی چند ماه باید ماهانه 30K تا 50K بازدیدهای منحصر به فرد را جلب کنید. برای تأمین هزینه های میزبانی و هزینه نام دامنه خود ، از سایت با adsense کسب درآمد کنید.

خوب ، شما برای شروع کار بادام زمینی می کنید (ماهانه 10 تا 50 دلار) ، اما با افزایش ترافیک ، این رقم می تواند به 1000 دلار + در ماه افزایش یابد. سپس به طور بالقوه می توانید سایت را برای 30 برابر درآمد ماهانه تلنگر کنید. من افرادی را می شناسم که تمام وقت و بعد از 8 ماه با پرداخت 10000 دلار به سایت ها این کار را انجام می دهند!

راهنمای من در مورد چگونگی شروع یک وبلاگ را بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانید در کمتر از یک ساعت این ایده کسب و کار را از زمین خارج کنید!

یا فقط مستقیماً به online business بروید و وبلاگ خود را زنده و درآمدزایی کنید!

می توانید بسته اصلی میزبانی اساسی BlueHost را فقط با 2.95 دلار در ماه (36 ماه) دریافت کنید

می توانید از MyThemeShop مضامین نوع ViralNova را دریافت کنید

 

یکی از ساده ترین راه ها برای تهیه چند دلار آنلاین ، بازاریابی وابسته است. یک شرکت وابسته اساساً شخصی است که برای فروش محصولات برای شرکت های دیگر ، چه در سایت خود یا از طریق کانال دیگری مانند eBay ، کمیسیون فروش محصولات را دریافت می کند. بهترین بخش این است که شما خودتان مجبور نیستید هیچ کالایی را توسعه دهید ، فقط محصولات دیگران را بفروشید.

به عنوان مثال ، شرکت های وابسته به آمازون می توانند به طور بالقوه در صورت کار در آن مبلغ ناعادلایی مبلغ کمیسیون بگیرند. برای فروش محصولات یک شرکت با استفاده از لینک ارجاع ویژه شما ، فقط به عنوان یک شرکت وابسته ثبت نام کنید و می توانید برای هر محصول فروخته شده بدون بلند کردن انگشت ، کمیسیون دریافت کنید. کمیسیون از محصول به محصول دیگر متفاوت است و همچنین مطابق با تعداد محصولات شما در کلیک شما فروش می کند. ردیف کمیسیون برتر 8٪ است. اگر در حال تبلیغ محصولاتی با نرخ بالای کمیسیون هستید ، هر ماه مقادیر جدی پول نقد اضافه می شود (خانه و باغ یکی از این محصولات با کمیسیون بالا است).

همچنین ، شبکه های وابسته مانند Shareasale یا ClickBank مجموعه گسترده ای از محصولات را برای تبلیغ نیز ارائه می دهند. برخی از سلیقه های بسیار بحث برانگیز مانند سلامتی و قمار می تواند مردم را به میلیونر تبدیل کند. داشتن یک شرکت اینترنتی آنلاین می تواند راهی عالی برای ایجاد درآمد منفعل برای شما و خانواده باشد.

 

3. شروع یک تجارت FBA آمازون

اگر تازه وارد این مفهوم کسب و کار آنلاین باشید ، FBA مخفف "تحقق آمازون" است.

آمازون محصولات شما را در وب سایت خود فهرست کرده و با ورود به فروش ، آنها تمام کارهای سخت را برای تهیه و ارسال محصول شما به مشتری انجام می دهند. در اصل شما در حال اعمال نفوذ شبکه توزیع قدرتمند و مشتری مشتری آمازون هستید.

انبارهای آمازون ، سفارشات شما را انجام می دهد ، و همچنین به مشتری شما خدمات مشتری ارائه می دهد ، بنابراین مجبور نیستید.

آمازون به شما امکان می دهد مانند یک شرکت بزرگ عمل کنید ، اما بدون اینکه سردرد در واقع یکی باشد. تنها کاری که باید انجام دهید پیدا کردن و توسعه محصولات سودآور برای ارسال به آمازون برای فروش است.

 

اگر برای ایجاد تصاویر منحصر به فرد چاقو دارید ، نیازی به هیاهو در مورد موجودی خود نیست. اگر بتوانید خلاقیتهایتان را به راحتی روی یک محصول چاپ کنید ، می توانید درآمد کسب کنید. طرح های خود را در وب سایت های مختلف مانند CafePress بارگذاری کنید. اگر شخصی آنها را دوست داشته باشد ، شرکت آنها را چاپ می کند و محصول را ارسال می کند. شما می توانید برای تقویم ، کتاب ، پیراهن ، کیف ، کلاه ، کارت تبریک یا پوستر طرح های منحصر به فردی ایجاد کنید و برای هر یک از فروش ها کمیسیون تهیه کنید. برخی از این سایت ها شامل Zazzle ، Teespring و Lulu هستند.

 

https://behinwebdesign.com/work-at-home/

 

 

  • ۹۹/۰۵/۱۱
  • میثم همتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی