آموزش های یک خبرنگار

  • ۰
  • ۰

 کار در منزل با ایده های جدید

 

1- مربی رقص
هر کس با سابقه در رقص و دسترسی به مشتریان می تواند کلاس های رقص از خانه را ارائه دهد. با این ایده کسب و کار یا با راه اندازی یک استودیو در خانه خود یا اجاره فضایی شروع می کنید. یا می توانید آموزش های رقص را تقریباً از طریق دوره های ویدیویی ارائه دهید. کارهای اداری را در خانه خود انجام دهید.

 

2. شخصیت YouTube
هیچگاه تضمینی برای بزرگتر کردن آن در YouTube وجود ندارد. اما تبدیل شدن به یک YouTuber هنوز یک ایده تجاری عالی در خانه است. با ایجاد انواع محتوای ویدیویی برای سیستم عامل از خانه خود شروع کنید. برای کسب درآمد تبلیغاتی را روی ویدیوهای خود اجرا کنید.

 

3. مربی شخصی
ایده هایی مانند تبدیل شدن به یک مربی شخصی برای کارآفرینان دوستدار تناسب اندام بسیار عالی هستند. جلسات آموزشی را به خارج از سالن بدن سازی یا اتاق تمرین خود به مشتری ارائه دهید. یا به خانه های مشتری سفر کنید. برخی از مربیان شخصی مبتکر ، تجارت خود را بصورت آنلاین انجام می دهند. آنها دوره های آموزشی و آمادگی جسمانی را تقریباً از طریق برنامه های کنفرانس ویدیویی مانند Skype ارائه می دهند. چند مشتری شاد داشته باشید و مشاغل خانگی شما از طریق مراجعه به کلمات از طریق دهان و دندان رشد می کند.

 

4. کپی رایت
شرکت های تبلیغاتی و بازاریابی همواره به دنبال نویسندگان مستقل مستقل برای کمک به پروژه های خلاقانه هستند. یک دفتر خانه با یک کامپیوتر تنظیم کنید. سپس از پس انداز بازاریابی خود برای درآمدزایی استفاده کنید. نوشتن آزاد یک تجارت خانگی است که به معنای واقعی کلمه می تواند جهانی باشد و مشتریانی در سراسر جهان داشته باشند.

 

5. طراح لباس
با پیشرفت ایده های مشاغل خانگی ، برای طراحان فرصت های زیادی وجود دارد که بتوانند لباس شخصی خود را از خانه بسازند و بفروشند. چه لباس راحتی بپوشید ، چه روسری هایی با رنگ دست بسازید و یا تی شرت هایی طراحی کنید ، فرصت های درآمدزایی از خانه تقریباً بی پایان است. بسیاری از افراد حاضرند هزینه هنری منحصر به فرد پوشیدنی را بپردازند. اگر اشتیاق به مد دارید و نیاز به درآمدزایی دارید ، این کار را بسازید.

https://smallbiztrends.com/

 

6. نویسنده کتاب
آیا شما یک رمان نویس مشتاق هستید؟ نوشتن غیرداستانی را ترجیح می دهید؟ هر کسی که از نوشتن مستقل لذت می برد ، می تواند آن را به عنوان یک نویسنده کتاب به یک تجارت تبدیل کند. این آسان تر از همیشه است که یک نویسنده کتاب الکترونیکی منتشر شده باشید. آمازون یکی از مکان های برتر برای فروش کتاب الکترونیکی است ، اما سیستم عامل های دیگری نیز وجود دارد.

7. اپراتور بالون هوای گرم
گرچه مطمئناً یک سرمایه گذاری ارزان نیست ، ارائه سوار بادکنک از اموال شما می تواند راهی عالی برای تفریح ​​در یک تجارت سودآور باشد. حتماً مقررات محلی و ایمنی این تجارت را بخوانید.

 

 http://hamyarteb.tebyan.net/post/17

 

  • ۹۹/۰۵/۱۲
  • میثم همتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی