آموزش های یک خبرنگار

  • ۰
  • ۰

حمل نقل زمینی ، متداول ترین نوع حمل نقل است و به دلیل در دسترس بودن ، ارزانی و انعطاف پذیری حمل و نقل جاده ای این روش حمل و نقل مهم ترین و بهترین روش جابجایی مسافر و بار در سراسر دنیا می باشد. به همین علت اکثر کشور ها و به ویژه در ایران، بیش از ۹۰ درصد سهم حمل بار و مسافر را، حمل نقل زمینی تشکیل می دهد. به عبارتی دیگر در اغلب موارد کلیه روش های حمل و نقل در مبدا یا مقصد ، به شیوه ی حمل و نقل جاده ای نیاز دارند . ابعاد و ظرفیت برخی از خودروهای حمل بار درزیر آمده است . این ابعاد برای خودروهای معمولی با اتاق های معمولی است. برخی از اتاق های خودرو ها از لحاظ ظرفیت ممکن است متفاوت باشد . خودروهای مخصوص باربری و حمل بار یخچالی نیز جزو همین دسته هستند.

تعرفه و نرخ اتوبار و باربری در شهر تهران

برای محاسبه نرخ کرایه باربری تهران باید مشخص شود که چه نوع وسیله نقلیه حمل باری با چه تعداد کارگر و چه نوع خدماتی مورد نیاز است . البته زمان تاخیر در بارگیری و تخلیه بار ،نوع بار و طبقه ای از ساختمان که بار باید به آن نقطه حمل شود ( برای حمل اثاثیه ) نیز در قیمت باربری تاثیر گذار است. برای اطلاع از هزینه باربری ، هزینه حمل بار با وسایل باربری مختلف می توانید با شماره تلفن های شرکت باربری و اتوبار ایرانکس تماس حاصل فرمایید .

بیمه باربری و حمل بار در شهر تهران

اگر یک شرکت بتواند در جابجایی کالا و مرسولات شما ، احتمال خطا و آسیب را به حداقل ممکن برساند ، می تواند اعتماد مشتریان را جلب کند. بیمه ای که توسط شرکت های باربری انجام می شود، می تواند به مشتریان اطمینان خاطر بدهد که اگر آسیبی به بار آنها رسید، بیمه باربری هزینه های آن ها را متقبل خواهد شد. مشتریان گرامی ایرانکس بعد از ثبت سفارش خود می توانند بنا به ارزش بار خود ، مبلغ مورد نظر خود را اعلام کنند تا در بارنامه ، به عنوان بیمه حمل بار محاسبه شود .

مزیت باربری و حمل بار با شیوه های سنتی و باربری اینترنتی

با ورود فناوری به زندگی روزمره مردم ، تقریبا تمامی خدمات ، دستخوش تغییرات شده اند . یکی از این خدماتی که دچار تحول شده است خدمات باربری و حمل بار است . باربری اینترنتی و آنلاین به باربری اطلاق می شود که از طریق اپلیکیشن درخواست بار یا درخواست ارسال بار آنلاین ، اقدام به ارسال بار از محلی به محل دیگر شود . به راحتی می توان با چند کلیک ساده ، کار ارسال بار را انجام داد. این نوع از باربری و حمل بار به دلیل سرعت بالا در یافتن وسیله نقلیه حمل بار مورد نظر ، از اهمیت بالایی برخوردار است و با چند کلیلک ساده می توان یک باربری خوب و یا اپلیکیشن باربری را انتخاب و درخواست ارسال بار خود را انجام دهید . البته هنوز این نوع از خدمات ، معایبی نیز دارند که از جمله آن می توان به عدم ارسال کارگر برای https://iranexco.com/ جابجایی بارهای سبک و سنگین اشاره کرد .

  • ۹۹/۱۲/۲۰
  • میثم همتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی